  • 1. Data: 2002-10-15 20:03:47
    Temat: zdjecia parku narodowego
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    Jesli zrobie zdjecia profesjonalne gor na terenie np. Tatrzanskiego Parku
    Narodowego i nastepnie zaczne sprzedawac zdjecia mojego autorstwa np. w
    formie albumu, pojedynczych odbitek lub kalendarza to czy musze miec
    zezwolenie na handlowanie badz co badz wizerunkami z terenu Parku
    Narodowego.

    ???

    jestem bardzo ciekawy.

    Pozdrawiam
    Wojtek L

  • 2. Data: 2002-10-15 20:38:44
    Temat: Re: zdjecia parku narodowego
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    musi miec pan tylko zgode na handel...:>

  • 3. Data: 2002-10-15 21:43:17
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

> [...]
    > formie albumu, pojedynczych odbitek lub kalendarza to czy musze miec
    > zezwolenie na handlowanie badz co badz wizerunkami z terenu Parku

    Już nie rozpatrując z punktu prawnego, takie rozwiązanie moim zdaniem byłoby
    kuriozalne z tego powodu, że park narodowy jest utworzony by chronić Tatry
    jako wspólne dobro całego Narodu, a nie nimi kupczyć. Moim zdaniem TePeeNowi
    nic do tego, że ktoś maluje lub fotografuje Tatry i ich utrwalony widok
    sprzedaje.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl

  • 4. Data: 2002-10-16 00:39:02
    Od: "nurse" <lynx(nospam)@trinity.tznet.one.pl>

    To ja mam inne pytanie.
    Jutro w szkole odbeda sie wybory, przyjedzie prezydent miasta, kandydaci i
    odbedzie sie mala konferencja. Dzisiaj nauczyciel poprosil mnie zeby robil
    zdjecia aparem cyfrowym.
    Czy moge od niego zadac zaplaty za zdjecia ?
    I czy moge te zdjecia sprzedac do jakiejs redakcji bez zgody szkoly ?

    pzdr,
    grzech