  • 21. Data: 2010-04-23 11:35:09
    Temat: Re: zawracanie na drodze z pierwszenstwem
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik szerszen napisał:

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > tak glosi teoria, a co z sytuacja jak na rysunku, kiedy nadjezdzajacy
    > podporzadkowana, jest przekonany ze ma pierwszenstwo, bo zastaje
    > zawracajacego na srodku, w takiej pozycji, jak jadacy z naprzeciwka i
    > skrecajacy w lewo?

    i to jego przekonanie jest błędem, bo podkreślam po raz kolejny, jeśli
    nie widział skąd ten samochód nadjechał ma mu ustąpić bo właśnie nie
    może orzec swojego pierwszeństwa na żadnej podstawie realnej a tylko na
    swoich przypuszczeniach

  • 22. Data: 2010-04-23 13:52:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie bardzo rozumiem jak Ty widzisz "taką samą pozycję".

    http://yfrog.com/cczawracaniej

    chodzi mi o takie cos jak na rysunku, w pewnym uproszczeniu, ale na
    wiekszych skrzyzowaniach spokojnie do zaistnienia

    b i c to warianty zawracania, w przypadku b nie ma problemum ale w przypadku
    c juz jest, jesli dajmy na to, c zatrzyma sie abu ustapic tym jadacych z
    kierunku przeciwnego dla niego, a w tym czasie nadjedzie a, to dla a, c
    wyglada jakby jechal z naprzeciwka i skrecal w lewo, a wiec powinie c
    ustapic a, z kolei c zawraca i jest przeswiadczony o swoim pierwszenstwie

    > IMHO dość łatwo odróżnić takie dwa samochody.

    jak widzisz nie zawsze bedzie to takie oczywiste

  • 23. Data: 2010-04-23 14:08:29
    Od: cyklista <c...@k...pl>

> [...]
    > pierwszenstwie

    > jak widzisz nie zawsze bedzie to takie oczywiste

    dlaczego nie chcesz przyjąć prostego punktu widzenia, jak nie wiesz to
    ustępujesz, nie ma tu miejsca na domniemywanie czegokolwiek

  • 24. Data: 2010-04-23 16:39:57
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    >
    > b i c to warianty zawracania, w przypadku b nie ma problemum ale w
    > przypadku c juz jest, jesli dajmy na to, c zatrzyma sie abu ustapic

    To nie są żadne "warianty zawracania".

    B to jest prawidłowo wykonany manewr zawracania, C to źle wykonany
    manewr zawracania. Za takie zawracanie uwalają na egzaminie.

    Po prostu C to nie jest zawracanie, tylko jakies siupy na skrzyżowaniu
    ktoś wyczynia.

    Możesz wyrysowac jeszcze parę manewrów które zawracający może na
    skrzyżowaniu zrobić, łącznie z bączkiem na torach, albo jazdą tyłem, o,
    to byłoby niezłe - zawracający przejeżdża skrzyżowanie na wprost, zaraz
    zanim się zatrzymuje, wrzuca wsteczny, tyłem zakręca o 180 stopni
    wjeżdżając na przeciwny pas tyłem i rusza do przodu już na tym drugim
    pasie.

    Nie zmienia to faktu, że zawracający będzie się zachowywał jak B.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 25. Data: 2010-04-26 06:50:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > B to jest prawidłowo wykonany manewr zawracania, C to źle wykonany
    > manewr zawracania. Za takie zawracanie uwalają na egzaminie.

    teoria tak glosi, tymczasem bywa tak, ze w miejscu gdzie teoretycznie
    powinienes zawrocic, stanie auto, ktore z przeciwka jadac skreca w lewo i
    ustepuje tobie, wtedy albo musisz stac, albo zawrotke wykonac jak c

  • 26. Data: 2010-05-02 05:15:05
    Temat: Re: zawracanie na drodze z pierwszeństwem
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    > no wlasnie, nie nabywa, a jak odroznic stojacego na srodku, skad wiecz czy
    > nadjechal z naprzeciwka i skreca w lewo, czy zawraca?
    > i dlaczego sugerujesz ze przed jednym masz pierwszenstwo a drugiemu musisz
    > ustapic?

    Sorry ale muszę to napisać.
    Jesli Ty poważnie to pytanie zadajesz co jest powyzej to jesteś niestety
    tępy i powinni Ci zabrac prawo jazdy.
    Bardzo łątwo poznać które auto zawraca a które skręca w lewo
    Wystarczy spojerzeć na ustawienie auta i wszystko satej się jasne
    I jestem przekonany że o tym wiesz tylko w debilny sposób próbujesz teraz
    brnąć w głupote jaką zacząłeś.

  • 27. Data: 2010-05-03 11:16:47
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik moje_przedmioty napisał:

> [...]
    > Wystarczy spojerzeć na ustawienie auta i wszystko satej się jasne
    > I jestem przekonany że o tym wiesz tylko w debilny sposób próbujesz teraz

    Sorry, ale jo go tym razem bronie. Dlaczego ktokolwiek ma zgadywać na
    podstawie ułożenia samochodów co się działo wcześniej (no oprócz policji
    w celu ustalenia przyczyny wypadku). Jak nie widziałeś to ustąp i nie
    będzie żadnych problemów, jak chcesz zgadywać to zgaduj ale nie miej do
    nikogo pretensji że jestes winny wypadkowi bo źle zgadłeś.

  • 28. Data: 2010-05-04 07:33:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hrj1or$ml8$...@n...onet.pl...

    > Jesli Ty poważnie to pytanie zadajesz co jest powyzej to jesteś niestety
    > tępy i powinni Ci zabrac prawo jazdy.

    no coz, mlody jestes, to i w dupie byles i gowno widziales

    > Bardzo łątwo poznać które auto zawraca a które skręca w lewo
    > Wystarczy spojerzeć na ustawienie auta i wszystko satej się jasne

    owszem, jak skrzyzowanie jest nieduze, to po ustawieniu auta mozna cos
    poznac, jak skrzyzowanie jest wieksze, a w miastach sa takie skrzyzowania,
    jak kiedys pojedziesz to zobaczysz, to sie okazuje, ze juz nie jest to takie
    proste

    a jakbys mial troche wiecej szarych komorek, to bys sie domyslil ze pytam
    wlasnie o takie szczegolne przypadki, kiedy nie jest to takie wszystko jasne
    i klarowne