  • 1. Data: 2010-04-21 13:36:55
    Temat: Drzewa sąsiada uniemożliwiają odbiór tv-sat.
    Od: m...@m...com

    Od jakiś 2 tygodni dekoder zaczął gubić sygnał, nie można było skorygowac
    ustawienia anteny, bo nie łapała sygnału, a jak złapał, to tylko na chwilę i
    zaraz znów kwadraciki i czarny ekran.
    Wezwany serwisant stwierdził że powodem są te wysokie drzewa od strony
    południowej, którym urosły liście i zasłaniają satelitę.
    Mam małą działeczkę i nie ma możliwości umieszczenia anteny w takim miejscu,
    by te drzewa nie zasłaniały.
    Problem w tym, że drzewa po drugiej stronie drogi, u sąsiada.
    Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

  • 2. Data: 2010-04-21 13:42:33
    Temat: Re: Drzewa s?siada uniemo?liwiaj? odbi?r tv-sat.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    m...@m...com napisal:
    > Problem w tym, że drzewa po drugiej stronie drogi, u sąsiada.
    > Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

    Nie można. Twój problem. Pozostaje ci tylko wystawić
    wysoki maszt, aby antena zobaczyła satelitę ponad drzewami.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-04-21 13:52:30
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Ewentualnie nisko, tylko obok - jeśli się da oczywiście.
    Widziałem kiedyś właśnie w takiej sytuacji antenę na słupku ogrodzenia
    ok. 10 m od domu. To wystarczyło, żeby ominąć drzewa.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 4. Data: 2010-04-21 14:38:38
    Temat: Re: Drzewa sąsiada uniemożliwiają odbiór tv-sat.
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

    Jeszcze tego brakowalo, zeby ktos drzewa mial wycinac, bo ty nie mozesz przed TV
    lezec.

  • 5. Data: 2010-04-21 14:52:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Problem w tym, że drzewa po drugiej stronie drogi, u sąsiada.
    > Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

    Bardzo dobrze. Anteny satelitarne tylko szpecą. Radziłbym dla sąsiada zasadzić
    kolejne drzewa.

  • 6. Data: 2010-04-21 19:12:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@m...com pisze:

> [...]
    > Problem w tym, że drzewa po drugiej stronie drogi, u sąsiada.
    > Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

    Chyba zgłupiałeś...

    A jakby stał dom to byś chciał go wyburzyć, egoisto?

    Postaw sobie maszt i nie kombinuj jak mieć luksusy kosztem innych i
    środowiska.

  • 7. Data: 2010-04-22 06:27:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hqmvvf$klh$...@n...onet.pl...

    > Widziałem kiedyś właśnie w takiej sytuacji antenę na słupku ogrodzenia ok.
    > 10 m od domu. To wystarczyło, żeby ominąć drzewa.

    na pewnej znanej mi dzialce letniskowej, w srodku lasu, posrod wysokich na
    kilkanascie metrow sosen, sasiad zamontowal antene do takiej sosny, ale na
    wysokosci pol metra (50 cm) :) bo akurat jest przeswit w koronach