  • 1. Data: 2010-04-21 14:23:49
    Temat: COID jak wrzod na dupie
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    i znowu niewiadomo skad dostalem od nich swistek
    ze niby od 2006/2007 do dzis zalegem 81,90
    zeby bylo smieszniej oplata za pierwszy rok to ROK 2006
    a auto mam od 2000
    http://www.klubkierowcy.pl/obos/

    zaden cieciu tam nie odbiera
    podejrzewam ze w jakims serwisie ktos se dorbil na lewo
    i podal moje dane itp
    ktos mial podobny przypadek?

  • 2. Data: 2010-04-21 18:17:13
    Temat: Re: COID jak wrzod na dupie
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > http://www.klubkierowcy.pl/obos/
    >
    > zaden cieciu tam nie odbiera
    > podejrzewam ze w jakims serwisie ktos se dorbil na lewo
    Dostałeś z pewnością jako przesyłkę zwykłą. Liczą, że ktoś pęknie i zabuli.
    Po prostu olej, a pocztę zachowaj jedynie na własny użytek.

    Jurek W

  • 3. Data: 2010-04-21 20:51:03
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jurek W" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabuli.
    > Po prostu olej, a pocztę zachowaj jedynie na własny użytek.

    no wlasnie nie wiem co dalej
    jest 81 do zaplaty za przechowywanie danych
    ale na odwrotnej stronie jest:

    zawiadamiaja pana o powyzszym oferujemy wykup dlugu na zasadzie pierwokupu
    za cene 29,17

  • 4. Data: 2010-04-21 20:52:21
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    i zwracamy uwage ze kwota 29 cos tam nie jest kwoata zadluzenia lecz rynkowa
    cena zadluzenia oferowana przez firmy windykacyjne za jaka sa one sklonne
    nabyc dlug o wartosci 81 cos tam

  • 5. Data: 2010-04-22 15:02:33
    Temat: Re: COID jak wrzód na dupie
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > i zwracamy uwage ze kwota 29 cos tam nie jest kwoata zadluzenia lecz
    > rynkowa cena zadluzenia oferowana przez firmy windykacyjne za jaka sa one
    > sklonne nabyc dlug o wartosci 81 cos tam
    Co kilka lat coś podobnego dostaniesz. A na jakiej podstawie ktoś chce od
    Ciebie to egzekwować? Ma tytuł wykonawczy? Jaki?
    W normalnej sytuacji, prawowity wierzyciel wnioskuje do komornika. Tyle, że
    musi mieć tytuł wykonawczy opatrzony klauzulą wykonalności.
    Jak zaczniesz ich szukać, to Cię mają. Po prostu siedź cicho. Z pewnością
    masz poważniejsze zmartwienia.

    Jurek W

  • 6. Data: 2010-04-22 16:15:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > że musi mieć tytuł wykonawczy opatrzony klauzulą wykonalności.
    > Jak zaczniesz ich szukać, to Cię mają. Po prostu siedź cicho. Z pewnością

    LATWO SIE GADA bo to ty nie dostajesz tego kwitu
    dojdzie do 200zl i nie beda sie certolic

  • 7. Data: 2010-04-22 21:15:48
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zapłać KONIECZNIE jutro z samego rana i OD RAZU całe 200 zł !!
    Jeden nie zapłacił i się z nimi nie certolili, a drugi wpadł pod pociąg
    radziecki.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2010-04-22 21:17:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kris pisze:

    > LATWO SIE GADA bo to ty nie dostajesz tego kwitu
    > dojdzie do 200zl i nie beda sie certolic

    Co się ograniczać? Załóżmy, że na podstawie wydumanych kosztów, opłat
    karnych i odsetek karnych będą się domagać 2 milionów... i co z tego?

    Równie dobrze mogę wystawić Ci fakturę za odpowiadanie na twoje lamenty ;)

  • 9. Data: 2010-04-22 23:37:11
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > LATWO SIE GADA bo to ty nie dostajesz tego kwitu
    > dojdzie do 200zl i nie beda sie certolic

    Jak coś zapłacisz, to dopiero dostaniesz konkretną ilość listów
    z nowymi "długami" :) Oni to wysyłają na zasadzie spamu; jakiś
    procent ludzi zawsze zachowa się w sposób pożądany przez
    spamera i o to w tym chodzi.

  • 10. Data: 2010-04-25 22:04:46
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > LATWO SIE GADA bo to ty nie dostajesz tego kwitu
    > dojdzie do 200zl i nie beda sie certolic
    Dostałem dwa razy, ostatnio kilka lat temu. Powoływano się na artykuły i
    paragrafy kc i kpc. Tyle, że w przypadku sporu sądowego nie byliby tacy
    mocni. Niewielu z nas poszuka w przepisach co przywoływane paragrafy
    oznaczają.
    Olałem i od kilku lat nic nie mam.

    Pozdrawiam.

    Jurek W