  • 1. Data: 2010-04-21 14:17:17
    Temat: jak prowadzic ksiazke przychodow i rozchodow...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    nie za bardzo orientuje sie w przepisach
    niebawem mija pierwszy miesiac
    a jestem na podatkowej ksiazce przychodow i rozchodow na zasadach ogolnych
    (nie na VAT)

    w jaki sposob prowadzic dokumentacje czy wystrczy w programie wprowadzac
    dok. przychody i rozchody czy trzeba sie bawic w jakas ksiegowosc reczna?

  • 2. Data: 2010-04-21 15:01:21
    Temat: Re: jak prowadzic ksiazke przychodow i rozchodow...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w jaki sposob prowadzic dokumentacje czy wystrczy w programie wprowadzac
    > dok. przychody i rozchody czy trzeba sie bawic w jakas ksiegowosc reczna?

    Wystarczy.
    Ale trzeba tez wspierac przemysl papierniczy i robic wydruki

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-21 18:48:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-21 16:17, Kris pisze:
> [...]
    > dok. przychody i rozchody czy trzeba sie bawic w jakas ksiegowosc reczna?

    Zdajesz sobie sprawę, że to durne pytanie?

    ,,w jaki sposób prowadzić samochód? nie bardzo orientuję się w
    przepisach i w technice jazdy, ale dostałam właśnie auto od tatusia i
    muszę jechać na rajd''.

    Nie da się opowiedzieć wszystkiego w jednej odpowiedzi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek