  • 1. Data: 2002-05-17 11:10:37
    Temat: zatucie w Mak Donaldzie
    Od: "Karol" <k...@N...pl>

    czesc
    Sluchajcie - byle dzis w Mak Donaldzie (2x w zyciu) , wypilem szejka i
    straaaasznie boli mnie brzuch.
    Wiem, ze pakuja tam syf, ale czy moge im to jakos udowodnic, czy mam
    jakies prawa ?

    Karol

  • 2. Data: 2002-05-17 11:32:20
    Temat: Re: zatucie w Mak Donaldzie
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    > jakies prawa ?

    Masz swiete prawo wiecej tam nie jesc i nie pic. Po co ryzykowac wlasne
    zdrowie? Jak mozna lykac syf z pelna tego swiadomoscia?
    Zycze zdrowia
    Iza

  • 3. Data: 2002-05-17 11:56:11
    Od: "Karol" <k...@N...pl>

    Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości

    > Masz swiete prawo wiecej tam nie jesc i nie pic. Po co ryzykowac
    wlasne
    > zdrowie? Jak mozna lykac syf z pelna tego swiadomoscia?

    Zaciagneli mnie - z reszta juz mi lepiej :)
    Ale czemu nie ma telefonu zaufania w Sanepidzie ?

  • 4. Data: 2002-05-17 12:50:25
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    to nie problem makdonalda tylko twoj.
    mnie tez zawsze po szejku brzuch napie.....

  • 5. Data: 2002-05-17 21:22:11
    Temat: Re: zatucie w Mak Donaldzie[OT]
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Prawda - w McD jedzenie jest totalnie wyjałowione, właśnie z takich powodów.
    Nie znam przypadku, aby zdrowej osobie zaszkodzieło. Nie ma prawa -
    oznaczałoby zbyt duże straty dla firmy.

    Depi.

    PS. Trochę OT, ale co tam...:)

  • 6. Data: 2002-05-18 12:54:03
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > straaaasznie boli mnie brzuch.
    > Wiem, ze pakuja tam syf, ale czy moge im to jakos udowodnic, czy mam

    Szejk to napoj mleczny. Jak ktos ( a raczej jego zladek ) tak reguje na
    mleko, to go nie powinien jesc. IMHO szansa ztrucia w MC Donlad`s jest
    zancznie mniejsza niz w jakimkolwiek innym punkcie gastronomicznym. BTW nie
    widze roznicy pomiedzy jedzeniem tamze, a jakimkolwiek innym.

    --
    Jacek