  • 1. Data: 2005-05-09 12:30:38
    Temat: Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
    Od: staff <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Niedawno przeniosłem swoją księgowość (KPiR, VAT) do biura rachunkowego,
    i księgowa powiedziała mi, że na podstawie ustawy o swobodzie
    działalności gospodarczej (usdg) powinienem mieć na dokumencie wpisu
    działalności do ewidencji kody PKD wszystkich rodzajów działalności.

    Nie mam ich, bo nie było to wymagane kiedy zakładałem działalność.
    Przejrzałem jednak tekst tej ustawy, i znalazłem tam tylko informację,
    że jak rejestruję działalność to te kody muszę podać, ale nie znalazłem
    żadnego zapisu mówiącego o tym, że jeśli mam działalność już
    zarejestrowaną, to muszę te informacje uzupełnić.

    To jak to w końcu jest? Muszę czy nie muszę?

    Pozdrawiam
    staff

  • 2. Data: 2005-05-09 13:05:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    staff wrote:

> [...]
    > znalazłem żadnego zapisu mówiącego o tym, że jeśli mam działalność już
    > zarejestrowaną, to muszę te informacje uzupełnić.

    Źle szukałeś

    > To jak to w końcu jest? Muszę czy nie muszę?

    Musisz, ale jedyną sankcją za nieuzupełnienie jest to, że nie wydadzą
    ci zaświadczenia o wpisie do EDG gdy będzie ci potrzebne. Do końca 2004
    uzupełnienie było za darmo, obecnie chyba kosztuje 50 zł

  • 3. Data: 2005-05-09 19:32:23
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Do końca 2004
    > uzupełnienie było za darmo,