    From: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zatrzymanie dokumentów przez szkołę-...raz jeszcze
    Date: Mon, 9 May 2005 15:57:13 +0200

    Witam,
    Nawiązując do moich wcześniejszych postów..otrzymałem pisemną odpowiedz od
    szkoły (radcy prawnego) na jakiej podstawie nie mogą zwrócić mi dokumentów:
    "...podpisał Pan umowę o naukę w której zobowiązał się Pan do ponoszenia
    opłat za naukę oraz złożył oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami
    odpłatności.
    Zgodnie z $5 umowy w przypadku przerwania nauki w trakcie semestru lub
    wybrania orginałów słuchacz zobowiązany jest do opłaty za cały semestr, W
    przypadku nie uiszczenia całej opłaty za semestr wszystkie dokumenty złożone
    w Studium zostają zatrzymane do czasu uiszczenia opłaty.
    W związku z podpisaniem umowy, która jest Pana oświadczeniem woli złożonym
    zgodnie z art. 60 k.c. wyraził Pan zgodę na zatrzymanie dokumentów do czasu
    uiszczenia opłaty za naukę. Dokumenty zostana więc zwrócone natychmiast po
    wniesieniu opaty za naukę"

    ...więc jak jest z tym oświadczeniem woli?

    Pozdrawiam
    Adam