  • 21. Data: 2003-10-21 09:52:37
    Temat: Re: zatrzec powiazania
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> popełnił 20 paź 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bn1d1l.e0.1@p.i.k.i:

    > Aby wklejać takie arcydzieła i aby to "jakoś" wyglądało
    > trzeba odpowiedznio ustawić czytnik.
    To ja mam zepsuty - widzę OK.
    Pomóż jak go napawić abym również widział te ASCII rozwalone?

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2003-10-21 10:27:14
    Od: "pchela" <p...@w...pl>

    > Co ma to wspólnego z prawem (a przypominam ze taka jest tematyka grupy) ?.

    Z prawem ma wspolne chociazby pytanie zadane przez Zenka S "Czy ja, jako
    osoba pelnoletnia, dysponuje jakimis mozliwosciami prawnymi, aby zlikwidowac
    jakiekolwiek moje powiazania z ta osoba?"
    Zrozumiales?
    Ale ciagniety przez Ciebie watek chrzescijanstwa na pewno nic. Ten gosc pyta
    o porade prawna a nie o analize jego wiary itp. Wiec jesli nie masz nic do
    powiedzenia na zadane pytanie to po prostu nie pisz

    Pchela

  • 23. Data: 2003-10-21 10:29:27
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > To ja mam zepsuty - widzę OK.
    > Pomóż jak go napawić abym również widział te ASCII rozwalone?

    Wyłącz "format=flowed", może pomoże?. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Fajni faceci niefajnie kończą."

  • 24. Data: 2003-10-21 10:50:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pchela" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > osoba pelnoletnia, dysponuje jakimis mozliwosciami prawnymi, aby
    zlikwidowac
    > jakiekolwiek moje powiazania z ta osoba?"

    Jak zgodnie z prawem otworzyć słoik musztardy?

    POzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2003-10-21 11:22:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> [...]
    >+ > [ rozwalone ASCII]

    Jakie "rozwalone" ??

    >+ Aby wklejać takie arcydzieła i aby to "jakoś" wyglądało
    >+ trzeba odpowiedznio ustawić czytnik.

    Do siebie mruczysz pod nosem ? ;)

    >+ Gdy czcionka będzie
    >+ nieproporcjonalna to ASCII nie będzie takie "rozwalone".

    ??
    No to nie jest.
    Znaczy: mi się wydaje że widzę co autor chciał namalować :)
    Nie wylosowałeś przypadkiem ARIALa albo innego wynalazku
    z tej grupy (który ma "fixed" *wyłącznie* tekst, ale
    spacje już niekoniecznie) ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 26. Data: 2003-10-21 14:58:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Należy najpierw go legalnie zakupić lub inaczej legalnie wejść w
    posiadanie. Zamiennie uzyskać zgodę osoby uprawnionej. Później można
    otwierać, o ile szczególny przepis prawa w danym miejscu i czasie tego nie
    zabrania.

  • 27. Data: 2003-10-21 18:38:39
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > Jak zgodnie z prawem otworzyć słoik musztardy?

    Tak zeby nim komus lba nie rozbic

    A powiedz mi jak zgodnie z prawem nie placic alimentow na wyrodnych
    rodzicow?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 28. Data: 2003-10-22 10:26:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > posiadanie. Zamiennie uzyskać zgodę osoby uprawnionej. Później można
    > otwierać, o ile szczególny przepis prawa w danym miejscu i czasie tego nie

    Dzienki ;))))

    Pozdr
    Leszek

  • 29. Data: 2003-10-22 10:53:26
    Od: "Joanna" <n...@W...pl>

    Leszku .W niedzielę można było określoć swój poziom IQ.
    Zrobiłeś to ?
    W jakiej kategorii?
    Z jakim wynikiem?

    pozdr.Joanna

  • 30. Data: 2003-10-22 11:32:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Joanna" <n...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Leszku .W niedzielę można było określoć swój poziom IQ.
    > Zrobiłeś to ?
    > W jakiej kategorii?
    > Z jakim wynikiem?

    Jeśi Cie to aż tak ciekawi to powiem (a to czy uwierzysz to już Twój
    osobisty problem).
    Pomimo że 4 pytania nie wyświetliły się na stronie http://iq.onet.pl/ przed
    udzieleniem odpowiedzi uzyskałem 137 punkty w mojej kategorii wiekowej ( a
    mam 41 lat).
    W innych wczesniej robionych testach uzyskiwałem wyniki w granicach 140-144
    punkty a więc uważam że testy te są w miarę porównywalne.
    Co do tego czy punkty te mają rzeczywiste przełożenie na tzw. inteligencję
    to można by długo dyskutować.
    Pozdr
    Leszek