  • 11. Data: 2006-04-19 23:30:09
    Temat: Re: zameldowanie przy wynajmie mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Donos z art. 29 nie doprowadzi do tego, że delikwent ulegnie
    > zameldowaniu. Bez jego zgłoszenia z art. 11 to się nie stanie.

    Tak czy inaczej wynajmujący mieszkanie też musi tego dopilnować.

  • 12. Data: 2006-04-20 16:13:12
    Od: Rafał Szkodziński <u...@s...info>

    castrol <j...@w...blumen.pl> wrote:

    > Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Wynajmujacy sam powinien to zrobic.

    A co w przypadku jak wynajmuję mieszkanie, a najemca jest zameldowany w
    innym mieście (obie strony są zadowolone z tego układu).

    --
    Rafał Szkodziński
    BSD051227||SP3WXH

  • 13. Data: 2006-04-20 16:35:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał Szkodziński wrote:

    > A co w przypadku jak wynajmuję mieszkanie, a najemca jest zameldowany w
    > innym mieście (obie strony są zadowolone z tego układu).

    Popełniasz wykroczenie.

    Ale oczywiście póki ktoś nie zakapuje...

    Z drugiej strony jak zakapuje, to pewnie się jeszcze US zainteresuje
    kwestią podatku, a wtedy problemy z meldunkiem to będzie tylko
    przystawka, a nie danie główne ;)

  • 14. Data: 2006-04-20 16:51:23
    Od: Rafał Szkodziński <u...@s...info>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Popełniasz wykroczenie.

    Nie strasz mnie... Ja tu nie widzę nic złego. Umowa jest, pieniądze do
    US są przelewane. Fakt istnienia umowy najmu nie musi (mylę się?),
    wiązać się z przemeldowaniem "lolka" na siłę.

    Hipotetycznie: jeśli człowiek wynajmuje 2 mieszkania (mam na myśli
    najemce), to gdzie się ma zameldować?

    j.w

    --
    Rafał Szkodziński
    BSD051227||SP3WXH

  • 15. Data: 2006-04-20 16:55:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał Szkodziński wrote:

    > Nie strasz mnie... Ja tu nie widzę nic złego. Umowa jest, pieniądze do
    > US są przelewane. Fakt istnienia umowy najmu nie musi (mylę się?),
    > wiązać się z przemeldowaniem "lolka" na siłę.

    Owszem. Faktycznie troszkę (hmm) uprościłem - bo takie wykroczenie
    istnieje tylko w przypadku niezgodności meldunku z faktycznym miejscem
    pobytu, a sam najem nie ma nic do tego. Zresztą jeśli on wynajmuje całe
    mieszkanie, to na nim ciąży obowiązek pilnowania poprawności stanu meldunku.

    > Hipotetycznie: jeśli człowiek wynajmuje 2 mieszkania (mam na myśli
    > najemce), to gdzie się ma zameldować?

    Tam, gdzie mieszka.