  • 1. Data: 2006-04-18 15:59:52
    Temat: Termin wypowiedzenia umowy
    Od: Marek <m...@x...wp.pl>

    Umowe na czas okreslony zawarlem 01.05.2005. Termin wypowiedzenia to 30
    dni, "ze skutkiem na koniec miesiaca" (neostrada). Zlozylem dzisiaj
    rezygnacje, w ktorej napisalem ze wypowiadam "ze skutkiem na ostatni
    dzien maja". 12 miesiecy mija z koncem kwietnia. Zastanawiam sie, czy ja
    w ten sposob czasem nie zerwalem umowy na czas okreslony?

    Czy takie wypowiedzenie, bedace oswiadczeniem woli, mozna jakos wycofac?

  • 2. Data: 2006-04-18 16:16:21
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia umowy
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e232hd$4bg$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Marek* napisał(a):

> [...]
    > dzien maja". 12 miesiecy mija z koncem kwietnia. Zastanawiam sie, czy ja
    > w ten sposob czasem nie zerwalem umowy na czas okreslony?

    Jeśli umowa była na 12 miesięcy, to wejdziesz już na czas nieokreślony i za
    ten jeden miesiąc prawdopodobnie zapłacisz "niepromocyjny" abonament. W ten
    sposobób nie zrywasz umowy na czas określony, bo będzie ona trwała nie tylko
    do końca kwietnia, ale nawet do końca maja.

    > Czy takie wypowiedzenie, bedace oswiadczeniem woli, mozna jakos wycofac?

    Prawdopodobnie tak, spytaj na partyline Neostrady.

    --
    Big Jack
    //////