  • 21. Data: 2011-08-08 12:13:04
    Temat: Re: zalanie mieszkania - kto powinien zaplacic ?
    Od: "mgfprojekt" <biuro@WYTNIJ_TOmgfprojekt.pl>

    A nie lepiej na przyszłość kupić do takiego mieszkania zawór automatycznie odcinający
    wodę (np. www.przeciwzalaniu.pl )? Jak ktoś nie lubi zakręcać wody to ma kłopot z
    głowy :)

  • 22. Data: 2011-08-08 14:30:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mgfprojekt napisał(a) :
    > A nie lepiej na przyszłość kupić do takiego mieszkania zawór automatycznie
    odcinający wodę (np. w.przeciwzalaniu.pl

    Słyszałem od serwisantów, że to jest tandeta i często pęka.
    Praktycznie bez możliwości naprawy. Wyrzucone w błoto pieniądze.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]