  • 1. Data: 2006-10-20 15:25:08
    Temat: kontrola osobista
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl>

    W Kauflandzie w Brzegu człowiek w cywilkach bez identyfikatora wzięł mnie do
    kontroli osobistej. Oczywiście nic nie znalazł ale podniósł mi ciśnienie.
    Nie podał żadnych argumentów uzasadniających ten wybór. Czy jest to zgodna z
    prawem procedura , jeśli nie jak im trochę zepsuć życie?

  • 2. Data: 2006-10-20 15:41:30
    Temat: Re: kontrola osobista
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > prawem procedura , jeśli nie jak im trochę zepsuć życie?

    zadzwonic nastepnym razem po Policje

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-10-20 16:12:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grim wrote:
    > W Kauflandzie w Brzegu człowiek w cywilkach bez identyfikatora wzięł mnie do
    > kontroli osobistej. Oczywiście nic nie znalazł ale podniósł mi ciśnienie.

    I tak dałeś się uprowadzić jakiemuś porywaczowi?

    Normalna reakcja w takiej sytuacji to wezwanie policji oraz ewentualnie
    zastosowanie obrony koniecznej.

  • 4. Data: 2006-10-20 16:26:36
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    grim wrote:
> [...]
    > Nie podał żadnych argumentów uzasadniających ten wybór. Czy jest to zgodna z
    > prawem procedura , jeśli nie jak im trochę zepsuć życie?

    Teraz to już po rybkach, trzeba było się nie zgodzić od razu na miejscu
    i zadzwonić na policję.
    Teraz to i tak mu już nic nie udowodnisz.

  • 5. Data: 2006-10-20 17:29:35
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl>

    Dzięki , tak też zrobiłem , pojechałem tam z Policją , znalazłem
    delikwentów, wszyscy się przyznali, jest notatka , mnie grzecznie
    przeprosili , ale został jeszcze dyrektor kauflandu, który powiedział mi ,że
    to normalna procedura i dalej będzie tak robił.
    Kogo mogę skarżyć za szkody moralne?

  • 6. Data: 2006-10-20 18:12:12
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    grim wrote:
    > Dzięki , tak też zrobiłem , pojechałem tam z Policją , znalazłem
    > delikwentów, wszyscy się przyznali, jest notatka ,

    Pytanie brzmi: czy Cię zmusili, czy poszedłeś dobrowolnie. Bo dopóki
    wszystko dzieje się dobrowolnie, to mogli nawet rozegrać z tobą partyjkę
    rozbieranego pokera. Co najwyżej można próbować coś naciągać o
    wykonywaniu czynności zastrzeżonych dla funkcjonariusza czy
    przekroczeniu uprawnień. Ale strasznie cienkie to w takiej sytuacji.

    Natomiast jeśli Cię zmusili, to mamy całą litanię adekwatnych przepisów:
    zmuszanie do określonego zachowania, naruszenie nietykalności, bezprawne
    pozbawienie wolności -- i wszystko to przestępstwa.

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2006-10-20 18:24:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grim wrote:
> [...]
    > przeprosili , ale został jeszcze dyrektor kauflandu, który powiedział mi ,że
    > to normalna procedura i dalej będzie tak robił.

    Ciśnij dalej. Media też może to łykną. Jak się dobrze zakręcisz, pójdą
    na ugodę i dadzą odszkodowanie :)

  • 8. Data: 2006-10-20 21:37:26
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl>

    > Ciśnij dalej. Media też może to łykną. Jak się dobrze zakręcisz, pójdą
    > na ugodę i dadzą odszkodowanie :)

    Spróbuję jutro prasę lokalną , ale jak znam życie żal im będzie
    potencjalnych reklamodawców, chociaż kaufland ma chyba tylko swoją gazetkę
    :o)). Jeśli nie wyjdzie mi obsmarowanie, spróbuję w sądzie . Czy do
    udowodnienia w sądzie wystarczy notatka i protokół policji , w której jest
    przyznanie się ochroniarza i jego dwóch przełożonych , którzy byli świadkami
    zmuszenia mnie do tych "czynów" do popełnienia błędu ?
    Jak wykorzystać ten dowód, czy mogę wezwać policjanta na świaadka przyznania
    się do winy?

    Dzięki wszystkim za odzew . Wiem teraz ja i cała moja rodzina jak się
    zachować w takich przypadkach.

  • 9. Data: 2006-10-20 21:53:41
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    grim wrote:

> [...]
    > się do winy?
    >
    > Dzięki wszystkim za odzew . Wiem teraz ja i cała moja rodzina jak się

    a w jaki sposób cię zmuszali?

  • 10. Data: 2006-10-20 22:20:12
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl>

    > a w jaki sposób cię zmuszali?

    Stanęło dwóch z groźnymi minami i kazali wyciągać wszystko z kieszeni