  • 1. Data: 2006-10-20 15:02:12
    Temat: Renta rodzinna, ZUS i praca
    Od: "Glexu" <g...@g...com>

    Witam wszystkich. Do konca 25roku zycia dosteje od ZUSu rente.
    Pracuje na etacie. Niedawno zmienilem prace i niestety przekrocze
    dozwolone 70% sredniego miesiecznego dochodu (wyjdzie mi okolo
    1800+- 30pln/mc). Zglosilem do ZUSu rzadanie rozliczenia w skali
    rocznej a nie kwartalnej. Mam nadzieje dostac miesiac bezplatnego
    urlopu pod koniec roku, dzieki czemu obnize sobie ten sredni
    dochód. Czy jest jeszcze jakas inna opcja obnizenia dochodu na
    wypadek gdybym nie odstal bzplatnego urlopu? (oczywiscie oprócz
    zwolnienia sie z pracy:) I kiedy bedzie znana, lub jak mozna
    wyliczyc przyblizona srednia zarobków w 2006r?

    z wszelkie info bede wdzieczny
    pozdrawiam, Wojtek