  • 31. Data: 2010-01-27 21:48:40
    Temat: Re: zajecie konta na kwote zdecydowanie wyzsza niz w tytule wykomnawczym
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-27 14:09, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:hjpcf2$d7p$1@inews.gazeta.pl...

    08320&cat=19
    84198

    > a musialbym, byc glupi by wysylac jakiekolwiek kwoty inne niz calosc
    > zadluzenia na jakiekolwiek konto w tym baku
    > po to azeby kazda kwote bank puszczal i pobieral od kazdego przelewu 30 zl

    z doswiadczenia wiem, bo przerabialem temat z mbankiem. zeby cokolwiek
    potracili i przelali dla zus, us, czy jaki kolwiek tytul wykonawczy,
    wlasciciel konta musi zadzwonic na infolinie i sie zgodzic. bez zgody
    wlasciciela jest niemozliwe sciagniecie z konta. kase przelalem sam, po
    miesiacu jak nic nie odblokowali, poszedlem do us i shustalem urzedasow,
    ze mi bezpodstawnie kase blokuja w banku...
    i po kilku dniach zdjeli blokade

    pozdrawiam
    GF

  • 32. Data: 2010-01-27 23:48:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GFusion wrote:

> [...]
    > wlasciciel konta musi zadzwonic na infolinie i sie zgodzic. bez zgody
    > wlasciciela jest niemozliwe sciagniecie z konta.

    co brałeś?

  • 33. Data: 2010-01-28 09:45:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > co brałeś?

    Zazwyczaj jest to prawda - konto prywatne i kwota wolna.

    --
    Liwiusz