  • 1. Data: 2010-01-26 08:28:11
    Temat: naciagacze
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    Zalozylem DG, wrzucilem do internetu strone gdzie oczywiscie jest numer
    telefonu. Adres strony, niech bedzie, abcde.pl. 1-2 razy w tygodniu
    dzwoni do mnie przedstawiciel firmy rejestrujacej domeny z "bardzo pilna
    sprawa". "Prosze Pana, bardzo pilna sprawa!!! Ktos probuje wykupic
    domeny abcde.eu, abcde.com, abcde.com.pl (wymieniaja 3-4 wolne), ale
    jezeli Pan zdecyduje sie teraz, to ma Pan pierwszenstwo i sprzedamy
    Panu!!! Prosze podac dane do faktury!" Mozna takim naciagaczom zrobic
    najmniejsze chocby kuku, oprocz serdecznego "spierdalaj naciagaczu" badz
    czterdziesto minutowego gadania zakonczonego niepowodzeniem?

    pozdr
    PG

  • 2. Data: 2010-01-26 08:32:44
    Temat: Re: naciagacze
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 09:28:11 +0100, grzeda napisał(a):

    > czterdziesto minutowego gadania zakonczonego niepowodzeniem?

    Szkoda czasu. "Proszę chwilę poczekać, zawołam kierownika" i niech czeka
    pół godziny.

  • 3. Data: 2010-01-26 09:27:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    > Mozna takim naciagaczom zrobic najmniejsze chocby kuku, oprocz
    > serdecznego "spierdalaj naciagaczu" badz czterdziesto minutowego gadania

    Lerkins Group?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2010-01-26 09:41:17
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "grzeda" <g...@g...pl> napisał
    "Prosze Pana, bardzo pilna sprawa!!! Ktos probuje wykupic
    > domeny abcde.eu, abcde.com, abcde.com.pl (wymieniaja 3-4 wolne), ale
    > jezeli Pan zdecyduje sie teraz, to ma Pan pierwszenstwo..."

    Jeśli nie ma tego kogoś, kto "próbuje" to imho jest to przestępstwo
    oszustwa. Tylko jest to materia dość licha dowodowo, bo jak ustalić czy go
    nie było.

  • 5. Data: 2010-01-26 10:04:23
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "grzeda" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do mnie przedstawiciel firmy rejestrujacej domeny z "bardzo pilna sprawa".
    > "Prosze Pana, bardzo pilna sprawa!!! Ktos probuje wykupic

    Jak oni się teraz nazywają, bo chyba nie ma na nich siły, skoro tyle lat
    istnieją i zmieniają co parę miesięcy nazwy i adresy?

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,6440558,Kup_pan_
    domene__Byle_szybko.html
    http://www.blog.ancla.pl/?p=244

  • 6. Data: 2010-01-26 10:59:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    grzeda pisze:
> [...]
    > najmniejsze chocby kuku, oprocz serdecznego "spierdalaj naciagaczu" badz
    > czterdziesto minutowego gadania zakonczonego niepowodzeniem?

    Zarezerwuj natychmiast te domeny (jest chyba 14-21 dni karencji,
    kiedy nie trzeba płacić), a potem każ mu wystawić te faktury.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-26 11:06:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 11:59:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Zarezerwuj natychmiast te domeny (jest chyba 14-21 dni karencji,
    > kiedy nie trzeba płacić), a potem każ mu wystawić te faktury.

    A później będzie musiał zapłacić, co? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2010-01-26 11:07:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > A później będzie musiał zapłacić, co? ;-)

    Za co? Za domeny, których naciągacz nawet nie będzie mógł zarejestrować?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-01-26 12:58:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 12:07:10 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Za co? Za domeny, których naciągacz nawet nie będzie mógł
    > zarejestrować?

    Dlaczego nie będzie mógł? Aha, masz na myśli zarezerwowanie we własnym
    zakresie (poza naciągaczem) oraz wniosek do naciągacza o załatwienie
    sprawy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2010-01-26 13:02:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Dlaczego nie będzie mógł? Aha, masz na myśli zarezerwowanie we własnym
    > zakresie (poza naciągaczem) oraz wniosek do naciągacza o załatwienie
    > sprawy.

    Dokładnie. A jak domeny ładne, to można potrzymać. I o ile
    bezwartościowe domeny .com.pl (nie wiem skąd taka ich popularność wśród
    polskich firm, w sytuacji gdy domena .pl bywała wcześniej wolna) można
    sobie darować, o tyle w domeny .eu czy .com warto zainwestować
    (zwłaszcza w te drugie). Im krótsza nazwa tym lepiej.

    --
    Liwiusz