eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozajecie konta na kwote zdecydowanie wyzsza niz w tytule wykomnawczym › Re: zajecie konta na kwote zdecydowanie wyzsza niz w tytule wykomnawczym
    From: GFusion <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajecie konta na kwote zdecydowanie wyzsza niz w tytule wykomnawczym
    Date: Wed, 27 Jan 2010 22:48:40 +0100

    W dniu 2010-01-27 14:09, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:hjpcf2$d7p$1@inews.gazeta.pl...

    08320&cat=19
    84198

    > a musialbym, byc glupi by wysylac jakiekolwiek kwoty inne niz calosc
    > zadluzenia na jakiekolwiek konto w tym baku
    > po to azeby kazda kwote bank puszczal i pobieral od kazdego przelewu 30 zl

    z doswiadczenia wiem, bo przerabialem temat z mbankiem. zeby cokolwiek
    potracili i przelali dla zus, us, czy jaki kolwiek tytul wykonawczy,
    wlasciciel konta musi zadzwonic na infolinie i sie zgodzic. bez zgody
    wlasciciela jest niemozliwe sciagniecie z konta. kase przelalem sam, po
    miesiacu jak nic nie odblokowali, poszedlem do us i shustalem urzedasow,
    ze mi bezpodstawnie kase blokuja w banku...
    i po kilku dniach zdjeli blokade

    pozdrawiam
    GF