  • 101. Data: 2023-08-14 14:16:05
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i jak ktoś wygłosił coś takiego przy zawiadomieniu, to jak oceniasz
    > zapał kogokolwiek do zrobienia czegokolwiek, czego niem musi.

    A jakby nie wygłosił?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2023-08-14 14:16:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale dostrzegasz w tym problem, że oni też uznali, że to nierealne, by
    > tam coś szczególnego znaleźli.

    To po co chcieli jechać a potem powiedzieli że nie mają kim?

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2023-08-14 14:17:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Fajno, że zaczynasz ogarniać fakty.

    A co napisałem od początku? Nie chce im się i będzie umorzenie mimo że
    wszystko dostali na tacy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2023-08-14 14:18:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 14:12, Shrek pisze:

    > Dzięki za info - podjadę.

    Albo coś piszecie poza grupą, albo nie wszystkie wiadomości tu dochodzą.
    Zakładam, że gdzieś wrzuciłeś jakąś fotkę.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 105. Data: 2023-08-14 14:21:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro tak wybitna jak Ty jednostka nie znalazła tam nic ważnego, to
    > czemu sądzisz, ze tym "wrednym" policjantom się lepiej powiedzie?

    Bo do tego oni są.

    > Wskazałem Ci gdzie masz zadzwonić, a Ty to wałkujesz po raz kolejny.
    > Jeszcze raz - dzwonisz na 112 , chyba, ze umiesz sobie w "Moja Komenda"
    > znaleźć dyżurnego właściwego dla miejsca,w  którym oczekujesz szybkiej
    > pomocy, to do niego - niezależnie od tego, czy bedzie w jednostce, Żabce
    > czy ubikacji. Ktoś te telefony tam odbiera.

    No tylko właśnie policjantka powiedziała co innego - i jej tok myślenia
    przypisujesz mnie.

    > Spróbuj z numeru żony zadzwonić. Może da Ci to coś do myślenia - przy
    > okazji - na przyszłość.

    Co niby? Że zawracam mu dupę w oczekiwaniu na emkę?

    > Wypadałoby, ale on pewnie ma tysiace nieodebranych połączeń.

    Czyli ma telefon, ale nie działa. Też dobrze.

    > Czyli wychodzi na to - z Twojej wypowiedzi, byś nie miał do mnie
    > pretensji - że Ty się plasujesz gdzieś pomiędzy tymi, co wandalizują
    > przystanki a tymi, co to inteligentnie nie pchają kradzionego motoru,
    > tylko sobie furgonetkę zorganizowali. Mo,ze przełożyli tablice z innego
    > samochodu i to, ze je odczytałeś niczego do sprawy nie wnosi - przykładowo

    NIe mam wpływu co sobie myślisz.

    > Żebyś skargę złożył, że Ty chciałeś z nimi jechać?

    A po co miliby chcieć mieć na siebie skargę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2023-08-14 14:21:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 14:11, Shrek pisze:

    > Nie mówiłem o tych. Są nagraniaktóre czekają miesiącemi na policję i
    > nikt po nie nie przychodzi,

    Bo może już nie są potrzebne. Czasem się robi tak, że zbiera się
    wszystkie nagrania z okolicy. Potem, jak z tych, co dostaniesz szybciej
    wynika, że te inne nie mają znaczenia (bo sprawca poszedł gdzie indziej)
    no to faktycznie sensu ich zabezpieczanie nie ma. Ale wypadałoby
    zadzwonić i powiedzieć to - tu masz rację.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 107. Data: 2023-08-14 14:21:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo coś piszecie poza grupą, albo nie wszystkie wiadomości tu dochodzą.
    > Zakładam, że gdzieś wrzuciłeś jakąś fotkę.

    Nie - ale coś co wygląda jak były policyjny bus z logo monstera na masce
    to nie jest coś co codziennie widzisz na ulicy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2023-08-14 14:23:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 14:15, Shrek pisze:

    > Dlatego dostarczyłem im wszystko na tacy.

    Widocznie uwierzyli i uznali, że nie trzeba poprawiać.>
    > I raczej nie napiszę - nie sądzę żebyś mógł mi pomóc.

    OK! Co ja mogę?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 109. Data: 2023-08-14 14:25:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 14:21, Shrek pisze:

    > Bo do tego oni są.

    Do czego? Mają szukać tego, czego wiadomo, ze nie ma?

    > No tylko właśnie policjantka powiedziała co innego - i jej tok myślenia
    > przypisujesz mnie.

    Kazała Ci na Policję zadzwonić. Dopytywanie o to, do którego pokoju
    trudno traktować poważnie.

    > A po co miliby chcieć mieć na siebie skargę?

    Teraz wiesz, czemu nie chcieli z Tobą tam jechać.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 110. Data: 2023-08-14 14:27:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 14:16, Shrek pisze:

    > To po co chcieli jechać a potem powiedzieli że nie mają kim?

    Bo wcześniej byleś traktowany jak normalny pokrzywdzony. Widać coś
    musiało wpłynąć na zmianę tego stanowiska. Musisz sam sobie
    odpowiedzieć, co, albowiem mnie tam nie było i nie pomogę.

    --
    (~) Robert Tomasik