  • 1. Data: 2010-04-19 20:19:11
    Temat: Pytanie o fundacje, prośba o krótka odp.
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Witam po raz pierwszy i krótko pytam.
    Google niestety jakoś nie chce podać wyników w archiwum grupy :-(

    Jest prywatna firma, która ma koncepcję zrobienie czegoś dobrego dla
    ogółu społeczeństwa, potrzebuje tylko funduszu. A że jest firmą
    prywatną, nie dostanie.

    Jako, że ja się dobrze znam na tym co firma chce robić, zaproponowali mi
    współpracę.

    Z tym, że miałbym być prezesem fundacji dostającym wynagrodzenie.
    Członkami fundacji osoby z firmy. Księgowość, sprawy prawne, pozyskanie
    funduszy należało by do firmy.

    Nie pachnie mi to dobrze. Pomijam, że nie mam pojęcia o fundacjach i to
    powinno mnie wykluczać z prezesowania fundacji.

    Koordynacja wykonania projektu nie stanowi dla mnie problemu, ale chyba
    znacznie bezpieczniej dla mnie by było być osobą "z zewnątrz"
    zatrudnioną przez fundację?

    Nie namawiam grupowiczy do rozpisywania się i ewentualnego wysyłania
    mnie na drzewo. Proszę o któtką odp. Czy faktycznie prezes fundacji jest
    tak bardzo wyłączony z odpowiedzialności za fundusze i ich prawidłowe
    wykorzystanie.

    Pozdrawiam.

    Seco

  • 2. Data: 2010-04-20 03:52:00
    Temat: Re: Pytanie o fundacje, prośba o krótka odp.
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
> [...]
    > mnie na drzewo. Proszę o któtką odp. Czy faktycznie prezes fundacji jest
    > tak bardzo wyłączony z odpowiedzialności za fundusze i ich prawidłowe

    Chcesz uszczesliwiac spoleczenstwo za jego pieniadze ?

    Juz mamy setki takich co to robia, lepiej zajmij sie czyms pozytecznym
    zamiast zebrac o pieniadze.

  • 3. Data: 2010-04-20 06:36:57
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    zenek pisze:

    > Chcesz uszczesliwiac spoleczenstwo za jego pieniadze ?
    >

    > Juz mamy setki takich co to robia, lepiej zajmij sie czyms pozytecznym
    > zamiast zebrac o pieniadze.

    Dosyć wyraźnie zaznaczyłem, że można sobie darować wysyłanie mnie na drzewo.

    Seco

  • 4. Data: 2010-04-20 07:38:36
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-19 22:19, Użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:

> [...]
    > mnie na drzewo. Proszę o któtką odp. Czy faktycznie prezes fundacji jest
    > tak bardzo wyłączony z odpowiedzialności za fundusze i ich prawidłowe

    Jeśli ktoś namawia na takie stanowisko i jednocześnie obiecuje
    że nie będziesz odpowiedzialny za to co zrobi firma/fundacja
    to trzymaj się od tego z daleka.
    Ktoś ewidentnie robi przygotowania pod szwindel, a policja w
    pierwszej kolejności przyjdzie zamknąć prezesa bo to on jest
    odpowiedzialny za działalność firmy/fundacji.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-20 15:46:29
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > pierwszej kolejności przyjdzie zamknąć prezesa bo to on jest
    > odpowiedzialny za działalność firmy/fundacji.

    I tego właśnie mi było trzeba do rozwiania moich wątpliwości.
    bardzo dziękuję za odpowiedź.

    Właśnie mi wpadło do głowy, że nawet jak księgowość porobi szwindle
    i prezes jest niewinny, to przecież na powitanie trafia na 3 mies do
    pudła :-( A samo to jest bez sensu...

    Seco