  • 1. Data: 2010-04-19 20:47:46
    Temat: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Witam

    Czy pracodawca ma prawo pytać mnie o pracę u innego pracodawcy?

    W pytaniu podano, że to jest:
    a) w trosce o pracownika (by nie przekraczał jakichś limitów godzin)
    b) potrzebą zrobienia aneksów do umówi zawarcie w nich zapisów o zakazie
    konkurencji

    Ciekawi mnie czy mam obowiązek podawać informację o fakcie, iż
    pracuję/nie pracuję gdzie indziej.

    Michał Pysz

  • 2. Data: 2010-04-19 20:50:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michał Pysz pisze:
> [...]
    > konkurencji
    >
    > Ciekawi mnie czy mam obowiązek podawać informację o fakcie, iż

    Takie kłamstwo raczej nie będzie karalne prawnie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-04-19 21:00:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał Pysz pisze:

    > Czy pracodawca ma prawo pytać mnie o pracę u innego pracodawcy?

    Ma.

    --
    @2009 Johnson

  • 4. Data: 2010-04-19 21:00:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Takie kłamstwo raczej nie będzie karalne prawnie.

    można zasadnie za takie kłamstwo dostać wypowiedzenie.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-04-19 21:02:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

    > można zasadnie za takie kłamstwo dostać wypowiedzenie.

    Wypowiedzenie można dostać i za nic. Przynajmniej powinno być można -
    imho.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-04-19 21:05:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Wypowiedzenie można dostać i za nic.

    To akurat nieprawda, a bynajmniej nie zawsze.
    W przypadku umowy na czas nieokreślony - wypowiedzenie musi być
    uzasadnione. A jak się wymyśla przyczyny z głowy czy z księżyca to potem
    sie przegrywa w sądzie pracy.
    Ale takie kłamstwo to spokojnie wystarczy na uzasadnienie.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2010-04-19 21:06:38
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2010-04-19 23:00, Johnson pisze:

    > Ma.

    ok, thx

    A znasz może uzasadnienie (pytam z ciekawości)

    mp.

  • 8. Data: 2010-04-19 21:07:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał Pysz pisze:

    > A znasz może uzasadnienie (pytam z ciekawości)

    Znam :)

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2010-04-19 21:14:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:07:17 +0200, Johnson napisał(a):

    > Znam :)

    To jeszcze poznaj znaczenie i kontekst używania słowa 'bynajmniej' ;P
    --
    marcin

  • 10. Data: 2010-04-19 21:16:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zly pisze:

    > To jeszcze poznaj znaczenie i kontekst używania słowa 'bynajmniej' ;P

    Ale po co mi to ?
    Ja prosty człowiek jestem.

    --
    @2009 Johnson