  • 1. Data: 2010-04-19 22:05:51
    Temat: Wniosek o interpretacje wyroku?
    Od: Akimoto Teramo <a...@g...com>

    czy jest możliwe złożenie takiego wniosku?

    wyrok SA w postępowaniu cywilnym jest zupełnie niejasny, brak w nim
    terminów, oraz tego w jaki sposób ma byc wykonany.

    czy mozna/należy złożyć wniosek do SO o interpretację wyroku?
    i czy jest jakiś termin na taki wniosek? (dla powoda/pozwanego)

    dowiedziałem się, że podobno jest mozliwość składania takiego wniosku
    ale nie mogę znaleźć w internecie nic odnośnie kpc i wniosku o
    interpretacje wyroku.

    mógłby ktos pomóc, także zaprzeczyć co do możliwośći składania takiego
    wniosku,

  • 2. Data: 2010-04-20 03:48:06
    Temat: Re: Wniosek o interpretacje wyroku?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Akimoto Teramo pisze:

    > wyrok SA w postępowaniu cywilnym jest zupełnie niejasny, brak w nim
    > terminów, oraz tego w jaki sposób ma byc wykonany.

    Na pewno wyrok jest wystarczająco jasny.

    > ale nie mogę znaleźć w internecie nic odnośnie kpc i wniosku o
    > interpretacje wyroku.

    Art. 352 kpc.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-04-20 08:35:32
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 05:48:06 +0200, Johnson napisał(a):

    > Na pewno wyrok jest wystarczająco jasny.

    Bezapelacyjnie.
    NMSP