  • 1. Data: 2010-04-19 15:57:34
    Temat: uczelnia nie chce dac oryginalu swiadectwa
    Od: "x" <...@x...pl>

    Uczelnia nie chce mi udostepnic oryginalu swiadectwa z liceum, ktory jest w
    ich posiadaniu (wraz z matura - byl wymog dostarczenia tych dokumentow przy
    zapisach).

    Zgadzaja sie tylko na wydanie potwierdzonej kopii.
    Potrzebuje koniecznie miec oryginal.

    Czy maja do tego prawo?
    Na co sie mozna powolac aby od nich to uzyskac?

  • 2. Data: 2010-04-19 16:03:49
    Temat: Re: uczelnia nie chce dac oryginalu swiadectwa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "x" <...@x...pl> napisał w wiadomości

    A jesteś jej słuchaczem nadal?

  • 3. Data: 2010-04-19 16:11:06
    Od: "x" <...@x...pl>

    Jestem na urlopie dziekanskim, studia inzynierskie, zaoczne.

  • 4. Data: 2010-04-19 16:22:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jestem na urlopie dziekanskim, studia inzynierskie, zaoczne.

    To mają obowiązek przechowywać Twój oryginał. Wyrób duplikat w szkole,
    gdzie robiłeś maturę.

  • 5. Data: 2010-04-20 16:32:22
    Od: Karol Nawrot <k...@a...aboutit.pl>

    x pisze:
    > Czy maja do tego prawo?
    Moim zdaniem nie mają. Uczelnia nie ma obowiązku przechowywania
    świadectwa z liceum, a jednie świadectwo dojrzałości. A i w tym wypadku
    nie muszą miec oryginału, wystarczy odpis. Tak więc świadectwo z liceum
    powinni Ci bez problemu oddać.

    > Na co sie mozna powolac aby od nich to uzyskac?
    Rozporzadzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie
    dokumentacji przebiegu studiów z dnia 2006-11-02 (Dz.U. 2006 Nr 224,
    poz. 1634)