  • 1. Data: 2002-10-23 13:41:28
    Temat: wyprowadzanie psów
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl>

    Witam!

    Czy prawo mówi coś o wyprowadzaniu psów na spacery? Mam na myśli
    wyprowadzanie dużych psów (rotwailer) bez smyczy ani kagańca.
    Na moim osiedlu mieszka kobieta, której ulubionym zajęciem jest stawanie na
    środku parku i rzucanie psu piłki.
    Problem polega na tym, że ja boję się wtedy przechodzić parkiem sam, nie
    wspominając już o spacerze z psem (małym). Na razie tamten jest spokojny,
    ale z doświadczenia wiem, że w każdej chwili może mu się pozmieniać o
    zaatakować kogoś lub czyjeś zwierzątko.
    W jaki sposób można zmusić tą kobietę, aby używała smyczy i kagańca, gdy
    wyprowadza psa?

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski
    GG# 551221

  • 2. Data: 2002-10-23 13:57:28
    Temat: Re: wyprowadzanie psów
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób można zmusić tą kobietę, aby używała smyczy i kagańca, gdy
    > wyprowadza psa?

    Najpierw skontaktuj się ze Strażą Miejską i dowiedz się, jakie panują zasady
    w Twoim miescie. W Krakowie jest tak, ze kazdy pies powyżej 5kg musi byc
    albo na smyczy albo w kagańcu, szczególnie agresywne egzemplarze i na smyczy
    i w kagańcu. Kolejna sprawa, ze w parkach nie wolno puszczac psów luzem,
    zwlaszcza jesli w parku bawią sie dzieci.

    A jak ją zmusic? Z tym może być gorzej - proponuje zagrożenie wezwaniem
    Strazy Miejskiej lub wręcz naslanie ww na kobietę, jesli np ma stale pory
    wyprowadzania psa. Niestety, własciciele tego typu psów charakteryzują się
    kompletnym brakiem wyobrażni. Sama mam rottweilera i to z gatunku tych, co
    prędzej zaliże niż zagryzie ale zawsze wyprowadzam go i na smyczy i w
    kagańcu, głównie dla komfortu psychicznego mijanych przez nas ludzi.

    HaNkA

  • 3. Data: 2002-10-23 14:00:10
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ap694i$vbb$1@absinth.dialog.net.pl> Kudłaty napisał(a):
> [...]
    > zaatakować kogoś lub czyjeś zwierzątko.
    > W jaki sposób można zmusić tą kobietę, aby używała smyczy i kagańca, gdy

    Zadzwonić po Policję lub Straż Miejską.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2002-10-23 17:37:13
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Na moim osiedlu mieszka kobieta, której ulubionym zajęciem jest stawanie
    na
    > środku parku i rzucanie psu piłki.
    czyli gdzie? Na środku trawnika? Czy też na alejkach?
    Rozumiem, że pies biega za piłką. I co w tym złego?

> [...]
    > wspominając już o spacerze z psem (małym). Na razie tamten jest spokojny,
    > ale z doświadczenia wiem, że w każdej chwili może mu się pozmieniać o
    A czy ten mały pies chodzi na smyczy? A może ten mały to taki, który
    zaczepia wszystkie inne psy i w tym jest problem?

    Stryket

  • 5. Data: 2002-10-23 18:50:11
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Stryket zamieszkała pod adresem
    <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisała:

    > czyli gdzie? Na środku trawnika? Czy też na alejkach?
    > Rozumiem, że pies biega za piłką. I co w tym złego?

    To w tym złego, że nie mam ochoty zostac pogryzione przez takiego pieska
    jak mu sie coś odmieni...

    > A czy ten mały pies chodzi na smyczy? A może ten mały to taki, który
    > zaczepia wszystkie inne psy i w tym jest problem?

    Co to zmienia czy mały pies jest na smyczy czy nie? Nawet jesli jest to
    i tak duzy pies może go roznieść w drobny mak. Sama mam niewielką bliznę
    na nodze z czasów jak duży pies bez smyczy rzucił się na mojego małego
    na smyczy i owinął mi tą smycz kilak razy wokół nóg a potem kagańcem
    rozwalił mi nogę...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 6. Data: 2002-10-23 22:55:05
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > To w tym złego, że nie mam ochoty zostac pogryzione przez takiego pieska
    > jak mu sie coś odmieni...
    to już szybciej należy omijać blokowiska na których jest pełno blokersów niż
    psy, które biegają za piłkami

    > Co to zmienia czy mały pies jest na smyczy czy nie? Nawet jesli jest to
    przecież napisałem, że mały może być prowodyrem.
    Zawsze mnie śmieszyły osoby z pieskami na smyczy, u których to osób budził
    lęk każdy większy pies ale to dyskusja nie na tą grupę

    Stryket

  • 7. Data: 2002-10-24 09:12:29
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > W jaki sposób można zmusić tą kobietę, aby używała smyczy i kagańca, gdy
    > wyprowadza psa?

    Znam kilka osób które na widok dużego psa, merdającego ogonem uciekają ile
    sił w nogach. Takie osoby powinny leczyć się na głowę (często z powodu
    urazów w dzieciństwie) a nie zmuszać ludzi aby prowadzali się z psami jak
    policjant z groźnym przestępcą.

    --
    pozdrawiam
    Artur

  • 8. Data: 2002-10-24 09:24:21
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisał w wiadomości
    > przecież napisałem, że mały może być prowodyrem.
    > Zawsze mnie śmieszyły osoby z pieskami na smyczy, u których to osób budził
    > lęk każdy większy pies ale to dyskusja nie na tą grupę
    A ja mam inną wątpliwość. Jak ten pies ma łapać tę piłkę w kagańcu i na
    smyczy? :-)))
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 9. Data: 2002-10-24 09:41:15
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "artpen" <g...@a...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sił w nogach. Takie osoby powinny leczyć się na głowę (często z powodu
    > urazów w dzieciństwie) a nie zmuszać ludzi aby prowadzali się z psami jak

    Gdyby taki duży piesek merdając ogonem przyleciał i Ciebie ugryzł - to byś
    również uważał, że duży pies winien mieć kaganiec i smycz. Istnieją również
    i psy chore psychicznie (może mają to po właścicielach?).

    Dominik Jan Domin

  • 10. Data: 2002-10-24 10:25:02
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

> [...]
    również
    > i psy chore psychicznie (może mają to po właścicielach?).

    Merdanie ogonem o czymś świadczy. Poza tym był nie jeden który mnie ugryzł
    nie raz, więc teraz uważam ale na niemerdające ;)
    Psa chorego (skrzywionego) psychicznie często widuję (niejędną już rundę z
    nim stoczyłem) i zgadza się - ma to po właścicielu.

    Artur