  • 1. Data: 2002-10-23 12:17:18
    Temat: Ile dni na odpowiedź pisma ...
    Od: "Jarosław Sałaciński" <s...@e...zgora.pl>

    Witam,
    i proszę o odpowiedź.

    Wystosowałem pismo do Starostwa Powiatowego
    i już 3 tydzień nie ma odpowiedzi. Kopie z datą
    pisma mam potwierdzoną w sekretariacie Starosty.

    Ile dni w (świetle prawa) przysługuje na odpowiedz
    oraz jakie prawo i paragraf o tym traktują ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    --
    Jarek

  • 2. Data: 2002-10-23 16:56:56
    Temat: Re: Ile dni na odpowiedź pisma ...
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Jarosław Sałaciński zamieszkała pod
    adresem <s...@e...zgora.pl> napisała:

> [...]
    > pisma mam potwierdzoną w sekretariacie Starosty.
    >
    > Ile dni w (świetle prawa) przysługuje na odpowiedz
    > oraz jakie prawo i paragraf o tym traktują ?

    Miesiąc, a jak sprawa bardziej skomplikowana to dwa. traktuje o tym
    kpa - kodeks postępowania administracyjnego.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 3. Data: 2002-10-23 18:06:50
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pisma mam potwierdzoną w sekretariacie Starosty.
    >
    > Ile dni w (świetle prawa) przysługuje na odpowiedz
    > oraz jakie prawo i paragraf o tym traktują ?

    nie podales czego oczekujesz ze starostwa. moze to byc to, co podala Xena
    lub tez moze miec zastosowanie ustawa o dostepie do informacji publicznej:
    Art. 13. 1. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez
    zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia
    wniosku, z zastrzeżeniem ust. 2 i art. 15 ust. 2.

    2. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie
    określonym w ust. 1, podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w
    tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni
    informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

    pozdr

    ssj5