  • 1. Data: 2002-10-23 12:58:22
    Temat: Art 156 par.5 KPK (?)
    Od: Zbig.Drwiega <l...@w...pl>

    Chodzi o zakres, a przede wszystkim o formę zapisu przegladanych
    dokumentów.

    Było prowadzone dochodzenie w sprawie awantury.
    Są zeznania, oswiadczenia, cząstkowe decyzje Prokuratury.
    Potem np. umorzenie.Nie zgadzam się z umorzeniem.
    Sąd podtrzymał umorzenie dochodzenia.
    Chcę _precyzyjnie_ wskazać wg. mnie - nieścisłości,
    niekonsekwencje.
    W/w artykuł 156 KPC mówi o sporządzaniu odpisów i kserokopii
    _prowadzonego_ dochodzenia.
    A jaki dokument mówi o moim prawie (jako strony)
    do dostępu do _umorzonego_ postępowania?
    Czy mogę zrobić pomocniczą dokumentację kserograficzną dokumentów?
    By dokładnie się zapoznać z treścią, w spokoju zacisza domowego?

    Jakie przepisy regulują taki dostęp?

    Co w rozumieniu KPK znaczy okreslenie "odpis"?
    Jest to odpis urzędowy,(znaczy- formalny) czy mój -
    odręczny szkic, zapis, notatka?

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 2. Data: 2002-10-23 20:04:07
    Temat: Re: Art 156 par.5 KPK (?)
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Patrz § 5 tego artykułu - możliwe jest wykonanie
    kserokopii akt i ich uwierzytelnienie przez prowadzącego
    postępowanie. Dotyczy to także postępowania
    umorzonego. Zwróć tylko uwagę na zapis
    "tylko za zgodą prowadzącego postępowanie".

  • 3. Data: 2002-10-23 20:39:17
    Temat: Odp: Art 156 par.5 KPK (?)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcyś <m...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ap70et$33m$...@n...tpi.pl...

    Zwróć tylko uwagę na zapis
    > "tylko za zgodą prowadzącego postępowanie".

    a wiesz dlaczego właśnie tak? :-)

    Sandra

  • 4. Data: 2002-10-23 21:12:20
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > Zwróć tylko uwagę na zapis
    >
    > a wiesz dlaczego właśnie tak? :-)

    Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?

    KG

  • 5. Data: 2002-10-23 21:28:33
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?

    ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

    Sandra

  • 6. Data: 2002-10-23 21:53:24
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?
    >
    > ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

    ja? ;)

    KG

  • 7. Data: 2002-10-23 22:15:18
    Od: Zbig.Drwiega <z...@e...com.pl>

    W artykule <ap70et$33m$1@news.tpi.pl> Marcyś napisal(a):

    > Patrz § 5 tego artykułu - możliwe jest wykonanie
    > kserokopii akt i ich uwierzytelnienie przez prowadzącego
    > postępowanie. Dotyczy to także postępowania
    > umorzonego. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Z czego wysnuwasz taki wniosek?

    Zwróć tylko uwagę na zapis
    > "tylko za zgodą prowadzącego postępowanie".
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Otóż to!
    Jedna sprawa - postępowanie jest _już_ umorzone, a o takim w tym art.
    jasno - nie ma mowy. Nie doczytałem może?

    Druga sprawa- nie ma "prowadzącego", bo nie ma już postępowania! :(

    Trzecia sprawa.
    Skoro prowadzacy umorzył,to na jego zgodę,
    (na takie "fanaberie")
    chyba nie ma co liczyć...

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 8. Data: 2002-10-23 22:20:14
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    Sandra napisa_(a):
    > Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?
    >
    > ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

    ja? ;)

    hehe nie ,nie Ty Pan Marcyś :-))))

    Sandra

  • 9. Data: 2002-10-23 22:21:05
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    Sandra napisa_(a):
    > Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?
    >
    > ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

    chociaż jak wiesz :-) to mozesz Ty :-)

    Sandra

  • 10. Data: 2002-10-24 20:56:41
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Żeby ten paskudny podejrzany nie wsadził za wcześnie swoich brudnych
    łapsk do wpaniałych, wypieszczonych przez pana prokuratora akt i nie
    wyciągnął z nich wszystkich tajemnic... I żeby pokrzywdzony przypadkiem
    nie czepiał się, że panu policjantowi się nie chce czegoś zrobić ;)

    KG