1. Data: 2002-10-23 12:58:22
Temat:Art 156 par.5 KPK (?)
Od:Zbig.Drwiega <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o zakres, a przede wszystkim o formę zapisu przegladanych
dokumentów.

Było prowadzone dochodzenie w sprawie awantury.
Są zeznania, oswiadczenia, cząstkowe decyzje Prokuratury.
Potem np. umorzenie.Nie zgadzam się z umorzeniem.
Sąd podtrzymał umorzenie dochodzenia.
Chcę _precyzyjnie_ wskazać wg. mnie - nieścisłości,
niekonsekwencje.
W/w artykuł 156 KPC mówi o sporządzaniu odpisów i kserokopii
_prowadzonego_ dochodzenia.
A jaki dokument mówi o moim prawie (jako strony)
do dostępu do _umorzonego_ postępowania?
Czy mogę zrobić pomocniczą dokumentację kserograficzną dokumentów?
By dokładnie się zapoznać z treścią, w spokoju zacisza domowego?

Jakie przepisy regulują taki dostęp?

Co w rozumieniu KPK znaczy okreslenie "odpis"?
Jest to odpis urzędowy,(znaczy- formalny) czy mój -
odręczny szkic, zapis, notatka?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

2. Data: 2002-10-23 20:04:07
Temat:Re: Art 156 par.5 KPK (?)
Od:Marcyś <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrz § 5 tego artykułu - możliwe jest wykonanie
kserokopii akt i ich uwierzytelnienie przez prowadzącego
postępowanie. Dotyczy to także postępowania
umorzonego. Zwróć tylko uwagę na zapis
"tylko za zgodą prowadzącego postępowanie".

3. Data: 2002-10-23 20:39:17
Temat:Odp: Art 156 par.5 KPK (?)
Od:"Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcyś <m...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap70et$33m$...@n...tpi.pl...

Zwróć tylko uwagę na zapis
> "tylko za zgodą prowadzącego postępowanie".

a wiesz dlaczego właśnie tak? :-)

Sandra

4. Data: 2002-10-23 21:12:20
Od:Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandra napisa_(a):
> Zwróć tylko uwagę na zapis
>
> a wiesz dlaczego właśnie tak? :-)

Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?

KG

5. Data: 2002-10-23 21:28:33
Od:"Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?

ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

Sandra

6. Data: 2002-10-23 21:53:24
Od:Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandra napisa_(a):
> Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?
>
> ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

ja? ;)

KG

7. Data: 2002-10-23 22:15:18
Od:Zbig.Drwiega <z...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <ap70et$33m$1@news.tpi.pl> Marcyś napisal(a):

> Patrz § 5 tego artykułu - możliwe jest wykonanie
> kserokopii akt i ich uwierzytelnienie przez prowadzącego
> postępowanie. Dotyczy to także postępowania
> umorzonego. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Z czego wysnuwasz taki wniosek?

Zwróć tylko uwagę na zapis
> "tylko za zgodą prowadzącego postępowanie".
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Otóż to!
Jedna sprawa - postępowanie jest _już_ umorzone, a o takim w tym art.
jasno - nie ma mowy. Nie doczytałem może?

Druga sprawa- nie ma "prowadzącego", bo nie ma już postępowania! :(

Trzecia sprawa.
Skoro prowadzacy umorzył,to na jego zgodę,
(na takie "fanaberie")
chyba nie ma co liczyć...

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

8. Data: 2002-10-23 22:20:14
Od:"Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
Sandra napisa_(a):
> Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?
>
> ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

ja? ;)

hehe nie ,nie Ty Pan Marcyś :-))))

Sandra

9. Data: 2002-10-23 22:21:05
Od:"Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Sandra napisa_(a):
> Wiesz czy chcesz się dowiedzieć?
>
> ok.:P wiem ale chciałam dowiedzieć sie czy Ty wiesz?

chociaż jak wiesz :-) to mozesz Ty :-)

Sandra

10. Data: 2002-10-24 20:56:41
Od:Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby ten paskudny podejrzany nie wsadził za wcześnie swoich brudnych
łapsk do wpaniałych, wypieszczonych przez pana prokuratora akt i nie
wyciągnął z nich wszystkich tajemnic... I żeby pokrzywdzony przypadkiem
nie czepiał się, że panu policjantowi się nie chce czegoś zrobić ;)

KG