  • 1. Data: 2002-10-23 11:21:06
    Temat: Zarządca?
    Od: "morlok" <m...@w...pl>

    Mam pewien problem.
    Rzecz dotyczy wspólnoty mieszkaniowej, a konkretnie zarządcy. Część naszej
    wspólnoty, chce się go pozbyć. Niestety jesteśmy w mniejszości. Mamy jednak
    poważny argument w postaci tego, że nasz "szanowny " zarządca nie posiada
    licencji.
    Gdzie moglibyśmy ewentualnie zgłosić tenże fakt. Chodzi mi o konkretne
    namiary.
    morlok

  • 2. Data: 2002-10-24 05:53:20
    Temat: Re: Zarządca?
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    Dz.U. z roku 2000 nr 46 poz. 543

    USTAWA
    z dnia 21 sierpnia 1997 r.
    o gospodarce nieruchomościami..

    Art. 198
    Kto prowadzi działalność zawodową w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego bez
    uprawnień lub w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz
    zarządzania nieruchomościami bez licencji, podlega grzywnie do 5.000 zł.

    Sprawa nie jest prosta, ale do wykonania. Sprawe musicie skierowac do sadu o
    wyznaczenie zarzadcy przymusowego. Proponuje zglosic fakt zarzadzania przez
    osobe bez licencji w Urzedzie Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast.

    zycze powodzenia

  • 3. Data: 2002-10-24 22:55:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Oct 2002, morlok wrote:

> [...]
    >+ poważny argument w postaci tego, że nasz "szanowny " zarządca nie posiada

    Prosty nieskomplikowany fakt który zapomniałeś ujawnić: czy
    ów zarządca jest "wspólnotowiczem" ? (jeśli tak to nic nie musi).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-10-25 09:43:06
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    Oh, rzeczywiscie, jezeli jest wspolwlascicielem Waszej nieruchomosci to nie
    musi.

    b...@w...pl - beny76

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...