  • 31. Data: 2010-12-05 13:13:47
    Temat: Re: wypadek drogowy
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 12:20:21 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Pardon? A co ma jedna opłata do drugiej? OC to opłata za usługę
    > ubezpieczenia, a tutaj jest korzystanie z usługi znalezienia danych. Usługi
    > te oferują zupełnie inne podmioty. To tak, jakbyś zapłacił za chleb w
    > piekarni i z tego powodu żądał darmowej marchewki w warzywniaku, bo już
    > płaciłeś za chleb.
    Przeczytaj może art. 97, 117 i 102 ustawy o Ubezpieczeniowym
    Funduszu Gwarancyjnym. Wiesz, nie ma nic za darmo.

    --
    pozdro
    poreba

  • 32. Data: 2010-12-05 17:11:45
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "poreba" <d...@p...pl> napisał

    > Przeczytaj może art. 97, 117 i 102 ustawy o Ubezpieczeniowym
    > Funduszu Gwarancyjnym. Wiesz, nie ma nic za darmo.

    Przeczytaj może dokładnie wszystko, co napisałem.

    K.

  • 33. Data: 2010-12-05 20:01:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Ee, po co, ja się w to nie wgłębiam bo nie mam potrzeby. Jak ci zależy
    > to sam poszukaj, ja nie szukałem. Być może jest to nie do znalezienia,
    > bo "przepisy wewnętrzne" itp. dupochrony.

    Pewnie ich jednak nie ma

  • 34. Data: 2010-12-07 20:08:08
    Od: quwert <q...@g...pl>

    > https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/
    >
    > aby się tak dostać na stronie UFG klikasz w obrazek "Zapytania do
    > Ośrodka Informacji UFG".

    Ale to jest POPIER..NE

    1- zakładanie konta podajesz maila
    2- aktywujesz konto klikasz w link przesłany na pocztę
    3 - zmieniasz hasło
    4- logujesz się (chwilę trzeba poczekać bo serwer nie wyrabia)
    5- podajesz numer samochodu
    6- link zostaje wysłany na maila
    7- na poczcie klikasz link który przenosi cię na inną stronę UFG
    8- klikasz w odnośnik do ściągnięcia pliku pdf gdzie masz w końcu
    informacje o którą wnioskowałeś.

    Jak trzeba być pop.. pokrzywdzonym w dzieciństwie aby stworzyć takie kurwa
    cuś.

    W przyszłości w celu weryfikacji mojej osoby bardzo chętnie odcisnę swoją
    stopę na dupie prezesa tej popapranej instytucji.

  • 35. Data: 2010-12-09 08:35:00
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "gr" napisał w wiadomości grup
    g2000yql.googlegroups.com...

    A zapytam przekornie, czy twoje OC obejmuje szkody w towim pojeździe?

    > Policja szuka sprawcy .. żyjemy w Polsce

    Kraj nie ma nic od tego, że umowa jakakolwiek obejmuje tylko to co
    wniej było umówione.

    A czytasz co inni piszą???

    "W firmie gdzie ma OC, w przypadku braku OC sprawcy, MUSZĄ przyjąć
    zgłoszenie szkody, wykonać oględziny i wycenę szkody.
    Wypłaci oczywiście UFG lub firma ubezpieczeniowa sprawcy.
    W razie odmowy wykonania oględzin i przyjęcia zgłoszenia poproś o tę odmowe
    na piśmie.
    Prędzej się posrają ze strachu nim coś takiego napiszą. To najczęściej tylko
    próby wysłania na drzewo przez leniwych pracowników."

  • 36. Data: 2010-12-09 08:53:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 09:35, Nostradamus pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Kraj nie ma nic od tego, że umowa jakakolwiek obejmuje tylko to co
    > wniej było umówione.
    >
    > A czytasz co inni piszą???
    >
    > "W firmie gdzie ma OC, w przypadku braku OC sprawcy,

    No właśnie - a tutaj nawet nie ma jeszcze sprawcy, co dopiero mówić o
    jego OC.

    --
    spp

  • 37. Data: 2010-12-09 15:41:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-01 16:42, wwwd pisze:

    > Policja szuka sprawcy .. żyjemy w Polsce

    No tak.
    W innych krajach jest inna kultura i sprawcy sami się zgłaszają, do
    takiego zdarzenia nawet po kilku - można wybierać. :)

    --
    spp