  • 1. Data: 2010-12-01 15:42:18
    Temat: wypadek drogowy
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    miałem wypadek ma tylko OC.
    drugi samochód przywalił mi w dupę i uciekli zdążyłem zobaczy numery.
    Wezwąłem policje podałem szczegóły itp szukaj sprawcy.
    dzwonie do PZU bo tam mam ubezpieczenie i mówie co i jak - a oni na to
    że musze zgłościć sie do ubezpieczalni kierowcy który zbiegl z mijsca
    wypadku .. ogólnie spuścili mnie na drzewo.
    Policja szuka sprawcy .. żyjemy w Polsce zaś moje auto nie jeździ.
    Czy PZU może tak zrobić?.
    Jak nie zapłacę ubezpieczenia to ściga mnie jakiś fundusz gwarantowanych
    odszkodowań itp.

  • 2. Data: 2010-12-01 15:59:09
    Temat: Re: wypadek drogowy
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "wwwd" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > miałem wypadek ma tylko OC.
    > Czy PZU może tak zrobić?.

    Oczywiscie, przeciez twoj ubezpieczyciel OC gwrantuje pokrycie szkod ofiarom
    twoich ewentualnych poczynan a nie twoich wlasnych strat. Do tego sluzy AC.
    Jesli chcesz dochodzic zadoscuczynienia za szkody wywolane przez strone X,
    zwracaj sie do tej strony i/lub jej ubezpieczyciela.
    A co jesli tamten sprawca nie mial wykupionego ubezpieczenia w ogole (>30
    dni dzialania funduszu gwarancyjnego)? Tez twoje OC ma to pokryc? Pomysl...

    /JR

  • 3. Data: 2010-12-01 16:14:38
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 16:42, wwwd pisze:
> [...]
    > wypadku .. ogólnie spuścili mnie na drzewo.
    > Policja szuka sprawcy .. żyjemy w Polsce zaś moje auto nie jeździ.
    A co ma życie w Polsce do tego? Wykupiłeś pewną usługę ,w zakres której
    Twój wypadek nie wchodzi. Następnym razem kup też Auto Casco i będziesz
    miał także takie przypadki załatwione.

    mp.

  • 4. Data: 2010-12-01 16:41:20
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Jacek Rogalewicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    dni dzialania funduszu gwarancyjnego)? Tez twoje OC ma to pokryc? Pomysl...

    W firmie gdzie ma OC, w przypadku braku OC sprawcy, MUSZĄ przyjąć
    zgłoszenie szkody, wykonać oględziny i wycenę szkody.
    Wypłaci oczywiście UFG lub firma ubezpieczeniowa sprawcy.
    W razie odmowy wykonania oględzin i przyjęcia zgłoszenia poproś o tę odmowe
    na piśmie.
    Prędzej się posrają ze strachu nim coś takiego napiszą. To najczęściej tylko
    próby wysłania na drzewo przez leniwych pracowników.

  • 5. Data: 2010-12-01 16:45:47
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Policja szuka sprawcy .. żyjemy w Polsce zaś moje auto nie jeździ.
    > Czy PZU może tak zrobić?.
    > Jak nie zapłacę ubezpieczenia to ściga mnie jakiś fundusz gwarantowanych
    > odszkodowań itp.

    I właśnie roszczenia kierujesz do tego funduszu kiedy policja nie ustali
    sprawcy.

  • 6. Data: 2010-12-01 16:55:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-01 17:45, grzech pisze:

    > I właśnie roszczenia kierujesz do tego funduszu kiedy policja nie ustali
    > sprawcy.

    Musi zostać ustalony sprawca (tzn. samochód), w przypadku braku sprawcy
    UFG pokrywa tylko szkody na osobie, a nie na mieniu.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-12-01 17:34:18
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

    > Musi zostać ustalony sprawca (tzn. samochód), w przypadku braku sprawcy
    > UFG pokrywa tylko szkody na osobie, a nie na mieniu.
    Jak masz nr rejestracyjny samochodu wejdź na stronę internetową UFG. Tam
    mają taką usługę, która po podaniu nr rejestracyjnego samochodu podaje firmę
    ubezpieczeniową na konkretny dzień lub info, że brak OC.

  • 8. Data: 2010-12-01 19:09:38
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Condor" <C...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz nr rejestracyjny samochodu wejdź na stronę internetową UFG. Tam
    > mają taką usługę, która po podaniu nr rejestracyjnego samochodu podaje
    > firmę ubezpieczeniową na konkretny dzień lub info, że brak OC.

    No tak, i myslisz ze spisal on jeszcze numer VIN pojazdu, ktory go uderzyl??
    A strona UFG tego wymaga.

    /JR

  • 9. Data: 2010-12-01 19:15:48
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 20:09:38 +0100, Jacek Rogalewicz napisał(a):

    > No tak, i myslisz ze spisal on jeszcze numer VIN pojazdu, ktory go uderzyl??
    > A strona UFG tego wymaga.

    Ty lepiej przeanalizuj jeszcze raz tę stronę. Wcale nie wymaga VINu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-12-01 19:21:19
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ty lepiej przeanalizuj jeszcze raz tę stronę. Wcale nie wymaga VINu.

    Sprawdzalem swoj - wymagal podania VINu do stworzenia raportu.

    /JR