  • 1. Data: 2010-11-30 20:57:12
    Temat: Urzad Komunikacji Elektronicznej - szukam postanowienia
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Szukam postanowienia, które wydał Urząd Komunikacji Elektronicznej ok
    2-3 lata temu.

    Chodzi o to, jakie prawa ma klient, który wykupując pasmo np __do__
    6mbit ma w praktyce ok 2-3mbit.
    W postanowieniu UKE była mowa o tym, że tak duże różnice transferu
    między umową, a praktyką w dłuższym okresie czasu są nie dopuszczalne.

    Czy ktoś wie, jaką sygnaturę lub numer ma to postanowienie UKE?

    Googluje i niestety nic nie widzę. A jestem na 100% pewny, że coś
    takiego było.
    Udało mi się znaleźć tylko fragment wywiadu z prezesem UKE właśnie o
    tym mówiący.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-11-30 21:26:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Lis, 21:57, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Googluje i niestety nic nie widzę. A jestem na 100% pewny, że coś
    > takiego było.
    > Udało mi się znaleźć tylko fragment wywiadu z prezesem UKE właśnie o
    > tym mówiący.

    Dobrze pamietal, ze cos takiego bylo:

    http://www.cik.uke.gov.pl/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&id=88:przepywno-acza-abonenckiego&ca
    tid=44:internet-stacjonarny&Itemid=83

    I na samym dole:
    "W opinii Urzędu Komunikacji Elektronicznej wahania transferu przy nie
    gwarantowanej przepustowości powinny maksymalnie oscylować w granicach
    ok. 20% wykupionego transferu. Większe spadki transferu mogą
    sygnalizować wystąpienie awarii. Taki fakt należy niezwłocznie zgłosić
    swojemu operatorowi."

    Teraz tylko szukam dokladych namiarow na ta opinie - bo opinia pewnie
    jest decyzja administracyjna, wiec musi miec nadany jakis numer sprawy
    itd

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2010-12-01 09:17:42
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

> [...]
    nt&view=article&id=88:przepywno-acza-abonenckiego&ca
    tid=44:internet-stacjonarny&Itemid=83

    > I na samym dole:
    > "W opinii Urzedu Komunikacji Elektronicznej wahania transferu przy nie
    > gwarantowanej przepustowosci powinny maksymalnie oscylowac w granicach
    > ok. 20% wykupionego transferu. Wieksze spadki transferu moga
    > sygnalizowac wystapienie awarii. Taki fakt nalezy niezwlocznie zglosic
    > swojemu operatorowi."
    >
    > Teraz tylko szukam dokladych namiarow na ta opinie - bo opinia pewnie
    > jest decyzja administracyjna, wiec musi miec nadany jakis numer sprawy

    Moze mozna by ta opinie podciagnac tez pod samochody, skoro mam na
    liczniku 220km/h a do pracy z tarchomina do srodmiescia jade 45 minut to
    jak by byla taka decyzja administracyjna to bym jezdzil z 5 minut i byl
    bym bardzo zadowolony.

    Jak myslicie?

  • 4. Data: 2010-12-01 09:32:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-12-01 10:17, Leszek pisze:

> [...]
    > liczniku 220km/h a do pracy z tarchomina do srodmiescia jade 45 minut to
    > jak by byla taka decyzja administracyjna to bym jezdzil z 5 minut i byl

    Na samochody nie, ale np. na alkohol. Od dziś ogłaszamy, że w ofercie
    podaje się znamionową pojemność butelki, a w umowie (ustnej) sprzedaży
    podaje się, że zawartość Johny Walkera sięga DO 750 ml.
    Do win "tanich i dobrych, bo są dobre i tanie" powyższą opinię stosuje
    się bezpośrednio :-P

    M.

  • 5. Data: 2010-12-01 12:50:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 12:57:12 -0800, Rafal M napisał(a):
    /.../
> [...]
    > takiego było.
    > Udało mi się znaleźć tylko fragment wywiadu z prezesem UKE właśnie o tym

    Obawiam się, że nie ma.