    From: Jacek Sałacki <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wynajmowanie mieszkania - firma
    Date: Mon, 28 Jun 2004 11:00:52 +0200

    Witam.
    Mam pewien problem dotyczący wynajmowania mieszkania, przedstawię
    najpierw sytuacje:

    Mieszkam w Warszawie i tu pracuję(można by powiedzieć - na własny
    rachunek). Jednakże wszystkie rozliczenia idą przez Gdańsk - tam mam
    siedzibę firmy, księgową itp.. Chciałbym teraz wynająć mieszkanie w
    Warszawie - oczywiście tak żeby mnie to jak najmniej kosztowało. Dlatego
    chciałbym wynająć to jako firma. Jednakże osoba od której bym
    wynajmował zgadza się na wynajęcie jedynie na cele mieszkalne a nie na
    działalność gospodarczą -co ma sens, bo w tym mieszkaniu będę
    faktycznie tylko mieszkał, a cała działalność gospodarcza będzie
    gdzie indziej.
    Czy jest możliwe przeprowadzenie takiej operacji/umowy? tzn czy firma
    może podpisać taką umowę?

    Z góry dzięki za pomoc

    Jacek