  • 1. Data: 2005-03-15 15:21:29
    Temat: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Korzystam z dostępu do internetu przez lokalnego dostawcę. Całkiem
    sporego - do poziomu sp. z o.o. już dotarł.

    OK, ponoć informacja o planowanych pracach była na stronie, ale wiadomo
    - kto zagląda na stronę o awariach ZANIM się one przytrafią.

    W wyniku chwilowego przestoju, który rozpoczął się nieco ponad minutę
    przed końcem aukcji na Allegro, przeszedł mi 'koło nosa' dość nietypowy
    komputer, na którym dosyć mi zależało.

    Czy zasadne byłoby zgłoszenie jakichś roszczeń do tego dostawcy
    internetu? I jakie byłby statystycznie szanse na wygraną?

    Pytanie tylko teoretyczne, bo dostawca ogólnie dobry i nie chcę go
    anatagonizować, a poza tym szczerze powiedziawszy mi się nie chce, ale
    tak hipotetycznie jestem ciekaw.

  • 2. Data: 2005-03-15 15:26:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czy zasadne byłoby zgłoszenie jakichś roszczeń do tego dostawcy
    > internetu? I jakie byłby statystycznie szanse na wygraną?

    statystycznie 0%.

  • 3. Data: 2005-03-15 15:47:36
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > W wyniku chwilowego przestoju, który rozpoczął się nieco ponad minutę
    > przed końcem aukcji na Allegro, przeszedł mi 'koło nosa' dość nietypowy
    > komputer, na którym dosyć mi zależało.

    Czy poniosles z tego powodu jakas strate ? ;-) Mozna nawet stwierdzic,
    ze na tym zyskales, bo nie wydales pieniedzy ;-)))))))))0

  • 4. Data: 2005-03-15 15:48:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Czy poniosles z tego powodu jakas strate ? ;-) Mozna nawet stwierdzic,
    > ze na tym zyskales, bo nie wydales pieniedzy ;-)))))))))0

    Bo najbliższy podobny sprzęt, jaki udało mi się znaleźć, kosztuje 3x drożej.

    Potrzebuję czegoś w rodzaju Compaq Concerto, a to obecnie rzadki towar.
    Zwłaszcza w zakresie cen poniżej 200zł.

  • 5. Data: 2005-03-15 16:08:57
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    a co mowi regulamin, pewnie jest tam zapis ze przerwy moga trwa cod 48h, tzn
    usuwanie awarii...
    zamiast sie czepiac docen ze cos rozbudowuja i o tym informuja, a strona z
    awariami jest po to zeby na nia zagladac...

    pozdr

  • 6. Data: 2005-03-15 16:32:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news.tpi.pl wrote:

    > a co mowi regulamin, pewnie jest tam zapis ze przerwy moga trwa cod 48h, tzn
    > usuwanie awarii...

    Regulamin regulaminem, awaria awarią, a planowane prace planowanymi
    pracami - te się IMHO powinno robić wtedy, kiedy prawie nikt z sieci nie
    korzysta (czyli pewnie gdzieś koło 6 rano).

    > zamiast sie czepiac docen ze cos rozbudowuja i o tym informuja, a strona z
    > awariami jest po to zeby na nia zagladac...

    Informują... Powiedzmy... Prosiłem, żeby informacje o 'planowanych
    awariach' wysyłali na e-mail. W końcu co to za problem?

  • 7. Data: 2005-03-15 16:54:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Regulamin regulaminem, awaria awarią, a planowane prace planowanymi
    > pracami - te się IMHO powinno robić wtedy, kiedy prawie nikt z sieci nie
    > korzysta (czyli pewnie gdzieś koło 6 rano).

    To twoja interpretacja.
    Palowane prace są wtedy kiedy je się zaplanuje.
    Jak będą planowali o kretyńskich porach to stracą klientów i tyle.
    Ale nic po za tym.

    > Informują... Powiedzmy... Prosiłem, żeby informacje o 'planowanych
    > awariach' wysyłali na e-mail. W końcu co to za problem?

    Prosić zawsze możesz.
    Ale to nie daje ci żadnych praw.

  • 8. Data: 2005-03-15 17:08:12
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 15 Mar 2005 16:47:36 +0100,
    KrzysiekPP <k...@S...op.pl> screamed:

    > Czy poniosles z tego powodu jakas strate ? ;-) Mozna nawet stwierdzic,
    > ze na tym zyskales, bo nie wydales pieniedzy ;-)))))))))0

    Stracil okazje. Pytanie, czy okazja ma jakas scisle okreslona wartosc... (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 18:07:43 user up 10551 days, 6:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Faith: not *wanting* to know what is true.

  • 9. Data: 2005-03-15 17:09:16
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 15 Mar 2005 17:08:57 +0100,
    news.tpi.pl <r...@S...pl> screamed:

> [...]
    > zamiast sie czepiac docen ze cos rozbudowuja i o tym informuja, a strona z
    > awariami jest po to zeby na nia zagladac...

    Ze sie doczepie, Ty tez czasami miewasz awarie bez ostrzezenia... (-;

    Artur

    ps. Ty czyli serwer newsowy TPI.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 18:08:46 user up 10551 days, 6:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Atheism is a non-prophet organization.

  • 10. Data: 2005-03-15 19:03:13
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    wiadomości news:d172n1$gi8
    > Regulamin regulaminem, awaria awarią, a planowane prace planowanymi
    > pracami - te się IMHO powinno robić wtedy, kiedy prawie nikt z sieci nie
    > korzysta (czyli pewnie gdzieś koło 6 rano).

    a Ty placisz 50zl abonamentu i chcial bys zeby traktowac cie jak boga,
    biegac na kazde wezwanie, reinstalowac windowsy jak sobie wirusow
    nasciagasz, albo popsujesz konfiguracje karty sieciowej, gratisowo wymieniac
    wtyczki jak je powyrywasz, albo krolik kable poprzegryza, i jeszcze dac nowa
    antene(modem)jak ci je ukradna, no i placic pensje dodatkowej ekipie do
    pracy w nocy, bo kodeks pracy.....
    zastanow sie troche
    cena=jakosc

    bolo