  • 31. Data: 2005-03-21 19:30:39
    Temat: Re: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 mar o godzinie 14:26, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Strona zawiera informacje o planowanych pracach i awariach. Nie chciało
    > mi się pisać kompletnego opisu - czep się trawmaja, jak ci się nudzi.
    ^^^^^^^^
    No to sie czepiam dalej: tramwaja czy tramwaju? :P

    Co do meritum sprawy - możesz pocałować operatora w du..ę - podał do
    wiadomości o *pracach planowych* na swojej infrastrukturze - a Ty czy nie
    zalicytowałeś, czy też nie pooglądałeś bab na x-stronach - Twój problem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 32. Data: 2005-03-25 09:14:37
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    news.tpi.pl wrote:

    > no to grupa ni ejest odpowiednim adresatem ale provider, jak poslesz mu
    > jedno, drugie, trzecie pisemmko z prosba o mailowe powiadomienie to chyba
    > sie dogadacie :)
    > a co do fachowca :) nie smiem nosic tego tytulu ja po prstu administruje
    > siecia w ktorej jest 3500 uzytkownikow..

    Szkoda ludzi ;-(

    MZ