    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Date: Tue, 15 Mar 2005 16:21:29 +0100

    Ave!

    Korzystam z dostępu do internetu przez lokalnego dostawcę. Całkiem
    sporego - do poziomu sp. z o.o. już dotarł.

    OK, ponoć informacja o planowanych pracach była na stronie, ale wiadomo
    - kto zagląda na stronę o awariach ZANIM się one przytrafią.

    W wyniku chwilowego przestoju, który rozpoczął się nieco ponad minutę
    przed końcem aukcji na Allegro, przeszedł mi 'koło nosa' dość nietypowy
    komputer, na którym dosyć mi zależało.

    Czy zasadne byłoby zgłoszenie jakichś roszczeń do tego dostawcy
    internetu? I jakie byłby statystycznie szanse na wygraną?

    Pytanie tylko teoretyczne, bo dostawca ogólnie dobry i nie chcę go
    anatagonizować, a poza tym szczerze powiedziawszy mi się nie chce, ale
    tak hipotetycznie jestem ciekaw.