  • 11. Data: 2005-03-15 19:58:02
    Temat: Re: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bolo wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:d172n1$gi8

    > a Ty placisz 50zl abonamentu

    Twoje informacje na temat mojego abonamentu są błędne.

    > i chcial bys zeby traktowac cie jak boga,

    Nie. Jak klienta. Płacę - wymagam.

    > biegac na kazde wezwanie,

    W tym konkretnym przypadku działanie sieci wymagało, żeby właśnie
    ktośnie pobiegł.

    > reinstalowac windowsy jak sobie wirusow nasciagasz, albo
    > popsujesz konfiguracje karty sieciowej, gratisowo wymieniac
    > wtyczki jak je powyrywasz, albo krolik kable poprzegryza,

    Dla twojej informacji, kretynie, windows nie używam (co byś zauważył,
    gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie o komputerach), a nawet, jak kiedyś
    miałem, to wirus nie miał u mnie najmniejszych szans zagościć (co - dla
    twojej informacji, ignorancie - jest możliwe), konfigurować to ja
    konfiguruję innym, a królika nie mam.

    > i jeszcze dac nowa antene(modem)jak ci je ukradna, no
    > i placic pensje dodatkowej ekipie do pracy w nocy, bo kodeks pracy.....
    > zastanow sie troche

    Ty się chyba nigdy w życiu nie zastanawiałeś. A na pewno nie przed
    napisaniem tych swoich powyższych idiotycznych wypocin.

    > cena=jakosc

    Płacę - wymagam.

  • 12. Data: 2005-03-15 21:32:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Płacę - wymagam.

    Jeżeli płacisz - rozumiem, że dużo więcej, niż wspomniane 50 zł - to
    powinieneś wymóc na operatorze SLA z odpowiednimi zapisami. Jednak
    obawiam się, że zapis w SLA mówiący o bezawaryjnej pracy sieci do końca
    aukcji w Allegro ma małe sznse powodzenia ;-)

    M.

  • 13. Data: 2005-03-15 21:57:52
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <d17eo7$le1$1@opal.futuro.pl>
    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Płacę - wymagam.
    Znaczy - dużo płacisz?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 14. Data: 2005-03-15 22:39:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:d16uhm$ekr$1@opal.futuro.pl...
    > Ave!

    sprzedaj skuterek to bedziesz miec na sprzet

    P.

  • 15. Data: 2005-03-15 22:39:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a Ty placisz 50zl abonamentu i chcial bys zeby traktowac cie jak boga,
    > biegac na kazde wezwanie, reinstalowac windowsy jak sobie wirusow
    > nasciagasz, albo popsujesz konfiguracje karty sieciowej, gratisowo
    > wymieniac
    > wtyczki jak je powyrywasz, albo krolik kable poprzegryza, i jeszcze dac
    > nowa
    > antene(modem)jak ci je ukradna, no i placic pensje dodatkowej ekipie do
    > pracy w nocy, bo kodeks pracy.....
    > zastanow sie troche
    > cena=jakosc

    niektorzy mysla i korzystaja z systemow na kotre wirusy nie dzialaja jak
    linux

    P.

  • 16. Data: 2005-03-15 23:38:37
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Stracil okazje. Pytanie, czy okazja ma jakas scisle okreslona wartosc...
    > (-;

    z twoim linuxe to sie nie zdziw kiedys... moze nie wirus ale ktos sprytny
    moze twojego dziurawego dzidziusia zgwalcic...nieumiejetnie administrowany
    linux jest bardzije niebezppieczny niz windows...
    wez regulamin i koniec gadki !! nawet jesli placisz 100tys zl miesiecznie
    mozesz wymagac tylko tyle ile napisane jest w egulaminie i umowie, koniec
    kropka

    a gwarantowny uptime rzedu 99,98% to daja wielkie data center na swiecie a
    nie lokalny dostawca internetu.... "place wymagam" - smieszne a umowy nie
    czyta....

    pozdro

  • 17. Data: 2005-03-15 23:59:48
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > niektorzy mysla i korzystaja z systemow na kotre wirusy nie dzialaja jak
    > linux
    Skup się i objaw:
    -w czym działanie linuksa do wirusów podobne,
    -czym rózni się działania wirusów i linuksa na np. Solarisa,...
    Tylko może tym razem z jakimiś znakami interpunkcyjnymi ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-03-16 00:59:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news.tpi.pl wrote:

    > z twoim linuxe to sie nie zdziw kiedys... moze nie wirus ale ktos sprytny
    > moze twojego dziurawego dzidziusia zgwalcic...nieumiejetnie administrowany
    > linux jest bardzije niebezppieczny niz windows...

    ...napisał 'fachowiec' który nawet nie potrafi odpowiadać właściwej
    osobie na właściwy list, ani też pisać poprawnie po polsku.

    > wez regulamin i koniec gadki !! nawet jesli placisz 100tys zl miesiecznie
    > mozesz wymagac tylko tyle ile napisane jest w egulaminie i umowie, koniec
    > kropka

    Regulamin gwarantuje 24h/dobę oraz mówi, co się dzieje w przypadku
    awarii. A to były 'planowe wyłączenia'.

    ATSD to w sumie za złe operatorowi nie mam: kwestia jest - jak pisałem -
    zasadniczo akademicka, Tylko tylko, że będę naciskał, żeby informacje o
    planowanych 'awariach' rozsyłali pocztą.

  • 19. Data: 2005-03-16 01:01:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Jeżeli płacisz - rozumiem, że dużo więcej, niż wspomniane 50 zł - to

    Conieco.

    > powinieneś wymóc na operatorze SLA z odpowiednimi zapisami. Jednak
    > obawiam się, że zapis w SLA mówiący o bezawaryjnej pracy sieci do końca
    > aukcji w Allegro ma małe sznse powodzenia ;-)

    Wymóc to wymogę informowanie pocztą elektroniczną. I w razie czego będę
    miał pod ręką GPRS.

    A tutaj teoretycznie, z ciekawości pytam się o potencjalną możliwość.
    Skoro zdarzało się, że ludzie płacili odszkodowania za to, że ktoś się
    na ich schodach poślizgnął, to dlaczego i nie za coś takiego? ;)

  • 20. Data: 2005-03-16 01:06:46
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    wiadomości news:d17eo7$le1
> [...]
    > miałem, to wirus nie miał u mnie najmniejszych szans zagościć (co - dla
    > twojej informacji, ignorancie - jest możliwe), konfigurować to ja

    dla Twojej informacji drogi BMP(bARDZO mADRY cZLOWIEKU) wiem co to linux
    itd, (a sadzac po twojej wypowiedzi "poznalem go troche wczesniej niz Ty,
    razem z unixem mniej wiecej) po prostu nie jestes na tyle wazny zeby chcialo
    mi sie dla ciebie likac w naglowki, poza tym, skoro nie zauwazyles to
    spiesze wyjasnic ze wirusy itd byly tylko uogolnieniem "problemow na jakie
    napotyka uzytkownik"

    > Płacę - wymagam.
    dupa jasiu
    skoro jak Twierdzisz placisz wiecej niz 50czyli:
    a) pewnie jakis dsl albo inne gowno za kilkaset zlotych (zakladam ze nie
    burzyles sie tak ze placisz wiecej niz 50zl placąc 90zl), wiec nadal kwota
    "na poziomie groszowym" i burzysz sie z powodu urazonej dumy czyli o bzdury
    b1) placisz powyzej 1000zl, wiec albo kradniesz lacze zajmujac sie
    prywatnymi spr. w trakcie pracy i to nie Ty placisz (bo nie sadze zeby do
    Twoich obowiazkow w pracy nalezalo kupowanie komp. na allegro
    b2) placisz powyzej 1000zl z wlasnej kieszeni wiec stac Cie na dorzucenie
    tych paru tysiecy do kompa, a byc moze oszczedziles sobie nerwow bo wielu
    (nie mowie ze wszyscy) sprzedajacych wolalo by zarobic negatywa niz stracic
    5000na nieudanej licytacji ergo bijesz piane (hint regulamin swiadczenia
    uslug+prawo telekomunikacyjne, hint2: jesli w umowie nie ma nic ze
    uslugodawca odpowiada za szkody.... to mozesz sie dalej pienic)
    aaaa wlasnie sobie przypomnialem ze chodzilo o kompa za 200zl biedaku
    zajrzyj na www.device.pl

    zrozpaczony
    bolo