  • 1. Data: 2005-05-08 09:41:49
    Temat: wymeldowanie i wyjazd
    Od: "dRinker" <N...@p...onet.pl>

    Witam
    Dla znawców tematu mam taki oto przypadek:
    1. posiadamy z żoną mieszkanie własnościowe spółdzielcze.
    2. jesteśmy zameldowani w tym lokalu
    3. wyjeżdzam za ocean
    4. żona zostaje w kraju.
    Tu pytanie:
    Czy moge się wymeldować?
    Nie zamierzam wracać do kraju - wyjeżdzam na stałe, a po 1,5 roku zjeżdza
    żona sprzedając mieszkanie. Więc po co płacić czynsz od jednej osoby więcej
    skoro mnie nie będzie w kraju. Da się to zrobić, nie podając nowego
    meldunku?
    pzd
    dRinker

  • 2. Data: 2005-05-08 12:52:52
    Temat: Re: wymeldowanie i wyjazd
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dRinker wrote:
> [...]
    > żona sprzedając mieszkanie. Więc po co płacić czynsz od jednej osoby więcej
    > skoro mnie nie będzie w kraju. Da się to zrobić, nie podając nowego

    tak.
    w rubryczce wpisz USA (to dla biur meldunkowych)
    Dla spółdzielni mieszkaniwoej wystarczy powiedzieć, że się wymeldowało i
    żeby zmienili czynsz.