  • 1. Data: 2005-05-07 22:03:34
    Temat: Wlamanie,sprawcy-jak dalej?
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    Witam!

    Dzisiaj jacys #%^@# wlamali mi sie do samochodu w Zagorzu Slaskim. Wybili tylko
    szybe, nie zdarzyli nic zrobic (zajumac radia) bo alarm sie wlaczyl. Jako ze
    zorganizowana grupka bylismy szybki poscig z policja i sa. 3 "ziomali".
    Swiadkowie sa (ale tylko tego ze po wlaczeniu alarmu zapierniczali przez pola
    jak najdalej i najszybciej). Goscie siedza teraz na dolku. Protokol jest
    zrobiony. Szyba wyceniona na okolo 1000-1500zl(a co:>). Prawdopodobnie gosci
    podepna pod wlamanie z przywlaszczeniem radia 50 metrow od mojego samochodu, w
    tym samym czasie.
    Tutaj pytanka:
    1. Jak to dalej rozwiazac? Prawdopodobnie jeden ma zawiasy, reszta ok 5-6 stron
    w aktach, wiec karani. Swiadek zeznaje tylko, ze widzial jak uciekaja od
    samochodow. Nie widzial samego momentu wybicia szyby. Nie dostalem zadnego pisma
    z policji. Czy cos przyjdzie, bo chyba nie liscik o zawieszeniu "...z powodu
    niewykrycia sprawcow..."?? Czy policja moze mi podac dane gosci? Jak mam kase
    odzyskac? Czy pozniej odzyskanie kasy to tylko sprawa cywila (goscie niby
    studiuja)? Czy to zostanie rozwiazane w sadzie (o ile sprawa ebdzie)?
    2. Czy do udupienia gosci wystarczy fakt ze zwiewali od samochodu (zeznania
    swiadka)?

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 2. Data: 2005-05-08 00:40:03
    Temat: Re: Wlamanie,sprawcy-jak dalej?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lincoln wrote:

    > 2. Czy do udupienia gosci wystarczy fakt ze zwiewali od samochodu (zeznania
    > swiadka)?

    IMHO nie za bardzo - mogą zeznać, że... ścigali złodzieja ;)

    Przydałbyby się jakiekolwiek ślady - że to oni dokonali włamania (ich
    odciski palców wewnątrz pojazdu). Albo świadkowie. Lub ich własne
    'wsypanie się'.

    Sam fakt, że ktoś biegnie, to trochę za mało do skazania.

  • 3. Data: 2005-05-09 16:57:24
    Od: "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl>

    Miales zlote szyby w samochodzie?

  • 4. Data: 2005-05-10 12:48:47