  • 1. Data: 2005-04-07 14:54:47
    Temat: wycena nieruchomosci.. uwazam ze niewlasciwa
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam!

    Mam problem, gdyz ne zgadzam sie z wycena przez bieglego domu(2 kondygnacje
    + poddasze, kazda kondygnacja ok 80 m2+1/2 domu podpiwniczona + garaz na 2
    samochody) z dzialka ok 900m2 jak moge udowodnic faktyczna wartosc
    nieruchomosci sprzed 5 lat? ile to moglo byc warte??

    Poradzcie cos prosze... bo mam wrazenie niewlasciwego wycenienia domu.. dom
    ma obecnie ok 60 lat, ma okna plastykowe, ogrzewanie centralne + gazowe ,
    podlogi drewniane(sosna) .

    ewentualnie do kogo sie zglosic z wycena i podwazenie tejze wyceny...

    Pomozcie
    Pozdrawiam Kolin

  • 2. Data: 2005-04-07 23:18:00
    Temat: Re: wycena nieruchomosci.. uwazam ze niewlasciwa
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2005 16:54:47 +0200, kolin82 naskrobał(a):

> [...]
    > samochody) z dzialka ok 900m2 jak moge udowodnic faktyczna wartosc
    > nieruchomosci sprzed 5 lat? ile to moglo byc warte??

    wycena rzeczoznawcy majątkowego

> [...]
    > podlogi drewniane(sosna) .
    >
    > ewentualnie do kogo sie zglosic z wycena i podwazenie tejze wyceny...

    Nikt nie ma prawa podważyć wyceny poza Komisją Odpowiedzialności Zawodowej
    Rzeczoznawców. Wyślij skargę do nich i się tym zajmą - pamiętaj że oni nie
    wycenią nieruchomości na nowo a tylko sprawdzą czy zaskarżona jest wykonana
    zgodnie z wymogami prawa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org