  • 1. Data: 2004-04-28 11:26:39
    Temat: wplacona zaliczka i wyższa cena sprzedaży
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    jakie są możliwości wywalczenia czegoś w sytuacji:
    sprzedawca zaoferował mi sciągnięcie pewnego towaru za 200 złotych.
    powiedział że to towar rzadko kupowany i w związku z tym wymagają ode
    mnie zaliczki w kwocie 150 złotych .
    po kilku dniach towar przyjeżdza do sklepu i okazuje się że będzie
    kosztował 300 .
    za taką cenę czegoś takiego nie chce , sprzedawca odmawia zwrotu
    zaliczki i odmawia sprzedazy za cenę o której mówił przy zamawaniu .

    mam swiadka na to , że miało to kosztowac mniej .

    i jeszcze jedno pytanie - czy przyjmując ode mnie zaliczkę powinien
    wystawić mi jakiś specjalne pokwitowanie ( KP np ) , czy może to zrobić
    na zwykłym skrawku papieru z pieczątką firmy ?

  • 2. Data: 2004-04-28 19:34:55
    Temat: Re: wplacona zaliczka i wyższa cena sprzedaży
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Jarek Skórski wrote:

> [...]
    > za taką cenę czegoś takiego nie chce , sprzedawca odmawia zwrotu
    > zaliczki i odmawia sprzedazy za cenę o której mówił przy zamawaniu .

    federacja konsumentow.

    > i jeszcze jedno pytanie - czy przyjmując ode mnie zaliczkę powinien
    > wystawić mi jakiś specjalne pokwitowanie ( KP np ) , czy może to zrobić
    > na zwykłym skrawku papieru z pieczątką firmy ?

    Teoretycznie moze to zrobic na skrawku. Na 100% nie zaksięgował tego
    jako dochód wiec za miesiąc aż sie prosi o donos do US w związku z
    zaniżeniem podatku dochodowego.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl