  • 1. Data: 2004-04-28 08:20:55
    Temat: Prawo do umiejętności i wiedzy
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    Od pewnego czasu (2 lata) zdobywam wiedzę i doświadczenie na temat pewnej
    technologii (pierwsze komercyjne opracowanie na taka skalę w Europie) Do
    wszystkiego doszliśmy wspólnymi siłami w firmie, wykonaliśmy szereg testów i
    zebraliśmy pozytywne opinie w srodowisku. Myslę nad tym aby napisać
    opracowanie na ten temat. Nie podpisywałem w pracy żadnej lojalki. Wiem że
    mógłbym spodziewać się kłopotów w pracy, ale czy pracodawca miałby podstawę
    prawną żeby mi coś zrobić?
    W.

  • 2. Data: 2004-04-28 09:17:00
    Temat: Re: Prawo do umiejętności i wiedzy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wałgus" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A czy aby te informacje nie będą stanowić tajemnicy firmy. Bo pewien będą,
    a wówczas znalazło by się wiele przepisów regulujących te sprawy. W takim
    wypadku, to groziło by Ci:

    - zwolnienie dyscyplinarne (ciężkie naruszenie obowiązków);
    - odpowiedzialność cywilna;
    - odpowiedzialność karna - na wniosek pracodawcy.