  • 1. Data: 2003-05-06 18:00:09
    Temat: wpis do ewid. działalnosci gosp. w miesjcu wykonywania jej
    Od: "Paweł" <p...@t...net>

    Witam!

    mam pytanie czy ktos w grupowiczów moze mi podac gdzie moge szukac przepisów
    przejsciowych dotyczących przedsiębiorców wpisanych do ewidencji
    działalnosci gosppodarczej wg miejsca wykonywania działalnosci (obecnie wg
    miejsca zamieszkania jezeli przedsiebiorca jest os. fiz)
    chodzi mi o termin kiedy tacy przedsiębiorcy bedą zmuszeni przerejestrowac
    sie do urzędów gminy własciwych ze wzgledu miejsca zamieszkania.

    czy będa moze oni czekac do 1 stycznia 2004 kiedy to bedą zmuszeni wpisac
    sie do KRS'u (chyba ze przepisy sie zmienią :)

    bedę wdzieczny za podanie chociazby dziennika ustaw

    Paweł
    p...@t...net