  • 1. Data: 2003-05-06 18:02:28
    Temat: Zakup mieszkania
    Od: Stefan<s...@t...pl>

    Mojej tesciowej przysluguja znizki na zakup mieszkania
    komunalnego. Mieszka w nim od 30 lat. Z braku pieniedzy, chce
    abym ja wykupil jej to mieszkanie, tym samym ja chcialbym miec
    jakas gwarancje, ze to ja, nie ona jest wlascicielem mieszkania, jej zas
    przyslugiwaloby prawo do dozywotniego uzytkowania. Jaka jest
    procedura prawna aby wykupic mieszkanie na warunkach ulgowych,
    tym samym przepisac je na mnie? Z gory dziekuje za odpowiedz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-05-06 19:47:32
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Stefan" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > procedura prawna aby wykupic mieszkanie na warunkach ulgowych,
    > tym samym przepisac je na mnie? Z gory dziekuje za odpowiedz.

    zawrzyj z teściowa umowe przedwstępną,
    warunkowa, że jeżeli ona sama wykupi to zobowiązuje się mieszkanie tobie
    sprzedać albo podarować a ty w poczet tej umowy przyrzeczonej
    dajesz jej zadatek w wysokości wystarczającej na wykup mieszkania
    od gminy ,
    proste jak drut a co ważne skuteczne,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-05-06 19:58:28
    Od: Stefan<s...@t...pl>

    Dziekuje uprzejmie za informacje. Czy takowa umowa musi byc w
    jakis sposob legalizwana, np. podpisana w obecnosci notariusza?

    Stefan

  • 4. Data: 2003-05-07 09:50:54

    Nie, ale masz wiarygodnego świadka .

    :)