  • 1. Data: 2004-08-05 16:50:13
    Temat: włam na skrzynkę
    Od: "izzzi" <i...@g...pl>

    Kilka dni temu ktoś włamał mi sie na konto pocztowe.
    Chciałabym sie dowiedzieć ile mam czasu żeby zgłosic sprawę do prokuratury.

    pozdro

    izzzi

  • 2. Data: 2004-08-05 17:02:29
    Temat: Re: włam na skrzynkę
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <i...@g...pl> napisal(a):
    > Kilka dni temu ktoś włamał mi sie na konto pocztowe.
    > Chciałabym sie dowiedzieć ile mam czasu żeby zgłosic sprawę do prokuratury.

    Duuuuużo, ale zrób to teraz, bo potem admin logi pokasuje i po ptokach.
    A najlepiej do niego napisz, zeby nie kasował, bo Policja przyjdzie do
    niego najwcześniej po tygodniu od zgłoszenia.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-05 20:36:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Duuuuużo, ale zrób to teraz, bo potem admin logi pokasuje i po ptokach.
    > A najlepiej do niego napisz, zeby nie kasował, bo Policja przyjdzie do
    > niego najwcześniej po tygodniu od zgłoszenia.

    W wersji bardzo optymistycznej. :-))

  • 4. Data: 2004-08-06 06:31:20
    Temat: Re: włam na skrzynk
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "izzzi" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kilka dni temu ktoś włamał mi sie na konto pocztowe.
    > Chciałabym sie dowiedzieć ile mam czasu żeby zgłosic sprawę do
    prokuratury.

    A na czym polegało to włamanie ?

    ___
    Pzdr.

  • 5. Data: 2004-08-11 07:52:15
    Od: i...@g...pl

    > A na czym polegało to włamanie ?
    >
    > ___
    > Pzdr.

    Ktos z serwera pewnej Firmy zalogował mi sie przez POP3 na skrzynke
    Mam ich IP i adres
    Zastanawiam sie tylko ile mnie to bedzie kosztowało?

    pozdro