  • 1. Data: 2004-08-05 15:44:34
    Temat: zasilek ?? - po studiach ??
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    witam
    mam pytanko , slyszalam ze po ukonczeniu studiow nalezy sie
    jakis zasilek na czym to polega i czy to nadal jeszcze istnieje ?? jakie
    trzeba spelniac warunki ??
    z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-05 16:09:49
    Temat: Re: zasilek ?? - po studiach ??
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > mam pytanko , slyszalam ze po ukonczeniu studiow nalezy sie
    > jakis zasilek na czym to polega i czy to nadal jeszcze istnieje ?? jakie
    > trzeba spelniac warunki ??

    nalezy sie? chyba raczysz sobie zartowac
    jak chcesz to mozesz skorzystac z aktywnych form przeciwdzialania bezrobociu
    poczytaj ustawe o promocji zatrudnienia DzU nr 99 poz 1001

    Jean

  • 3. Data: 2004-08-05 16:58:06
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

    > mam pytanko , slyszalam ze po ukonczeniu studiow nalezy sie
    > jakis zasilek na czym to polega i czy to nadal jeszcze istnieje ?? jakie
    > trzeba spelniac warunki ??

    Gdzie to słyszałaś? Pierwsze słyszę... Jedyna "zapomoga" to możliwość
    zatrudnienia się na umowę absolwędzką lub staż absolwędzki. Ale zapomog jako
    takich nie ma i chyba nigdy nie było.

    --
    ..::SebOLO::.. mówi pa pa...

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 4. Data: 2004-08-05 17:13:53
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Gdzie to słyszałaś? Pierwsze słyszę... Jedyna "zapomoga" to możliwość
    > zatrudnienia się na umowę absolwędzką lub staż absolwędzki. Ale zapomog
    jako
    > takich nie ma i chyba nigdy nie było.

    do konca lutego 1996r. byl zasilek dla absolwentow, ale tych czasow
    asiulka1980 chyba niepamieta ;)

    Jean

  • 5. Data: 2004-08-05 19:50:39
    Od: "Mariusz" <i...@o...pl>

    Użytkownik "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cetot5$htl$1@korweta.task.gda.pl...
    > absolwędzką lub staż absolwędzki.

    Stary! Przecież na to patrzeć nie można! Weźże się w garść, popatrz czasem w
    jakiś słownik!

    PS Rozumiem, że można się czasem "machnąć", ale to mnie przerosło i się
    uniosłem.
    pzdr

  • 6. Data: 2004-08-05 19:51:50
    Temat: Re: zasilek ?? - po studiach ??(ort)
    Od: "Mariusz" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > do konca lutego 1996r. byl zasilek dla absolwentow, ale tych czasow
    > asiulka1980 chyba niepamieta ;)

    _nie_pamięta_

    pzdr

  • 7. Data: 2004-08-05 23:02:12
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakiś słownik!
    >
    > PS Rozumiem, że można się czasem "machnąć", ale to mnie przerosło i się

    niezła konstrukcja to fakt
    ale dajmy spokój
    dysortografia jest teraz trendy.

  • 8. Data: 2004-08-06 05:52:25
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    ..::SebOLO::.. napisał(a):

    > Gdzie to słyszałaś? Pierwsze słyszę... Jedyna "zapomoga" to możliwość
    > zatrudnienia się na umowę absolwędzką lub staż absolwędzki. Ale zapomog jako
    > takich nie ma i chyba nigdy nie było.

    I staży i umów ani "absolwędzkich", ani "abslowenckich" nie ma już.
    Są staże dla osób do 25 roku życia, a w przypadku absolwentów szkół
    wyższych do 27 roku życia.

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 9. Data: 2004-08-06 12:39:41
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

> [...]
    > jakiś słownik!
    >
    > PS Rozumiem, że można się czasem "machnąć", ale to mnie przerosło i się

    Jak szybko pisze to zawsze jakies bledy sie trafia(nawet bardzo banalne).
    Poza tym z ort. nigdy orlem nie bylem, a ta grupa to nie konkurs
    ortograficzny...