  • 1. Data: 2004-08-05 15:39:03
    Temat: Ile kosztuje prawnik?
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    Ile kosztuje wynajecie prawnika? Sa to jakies urzedowe stawki czy wg
    uznania?
    Mozecie mi podac jakies srednie ceny? Od czego one wogole zaleza?
    Czy w przypadku wygrania sprawy te koszta sa calkowici zwracane przez
    pozwanego?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-08-05 15:39:53
    Temat: Re: Ile kosztuje prawnik?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rafał M wrote:
    > Ile kosztuje wynajecie prawnika? Sa to jakies urzedowe stawki czy wg
    > uznania?

    wedle uznania

    > Czy w przypadku wygrania sprawy te koszta sa calkowici zwracane przez
    > pozwanego?

    do wysokości określonej w rozporządzeniu.

    KG

  • 3. Data: 2004-08-05 15:56:01
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > wedle uznania
    >
    > do wysokości określonej w rozporządzeniu.

    Czyli na dobra sprawe jak byl sie sadzic o zwrot niewielkiem kwoty moge
    jeszcze na tym stracic?

    Orientuje sie ile prawnik srednio bierze za sprawe o niewielkiej wartosci
    sporu?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2004-08-05 16:58:20
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Czyli na dobra sprawe jak byl sie sadzic o zwrot niewielkiem kwoty
    > moge jeszcze na tym stracic?

    Pewnie.

    > Orientuje sie ile prawnik srednio bierze za sprawe o niewielkiej
    > wartosci sporu?

    Ile to dla Ciebie niewielka wartosc ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 5. Data: 2004-08-05 17:02:44
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości
    > Ile to dla Ciebie niewielka wartosc ?

    Dokaldnie 550 zl. Jesli bede musial wydac mniejwiecej tyle samo na prawnikow
    to mi sie poprostu takie bieganie po sadach nie oplaca za bardzo :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2004-08-06 07:58:19
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 8/5/2004 7:02 PM, Rafał M wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Dokaldnie 550 zl. Jesli bede musial wydac mniejwiecej tyle samo na prawnikow
    > to mi sie poprostu takie bieganie po sadach nie oplaca za bardzo :(

    Napisanie pisma to kilkaset do kilku tysięcy złotych, duża sprawa to
    kilkanascie - kilkadziesiąt tysięcy. Jak śmierdząca to i kilkaset.

    Przy prostej sprawie poradzisz sobie sam, najwyżej ci uwalą - koszt
    zastepstwa procesowego będzie zbliżony do tej kwoty, przy wyroku
    pomyślnym zapewne ją odzyskasz - ale jak druga strona dobrze zagra, to
    oddasz papugowi, co sam odzyskasz.

    Pzdr: Catbert

  • 7. Data: 2004-08-06 11:16:48
    Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl>

    > Dokaldnie 550 zl. Jesli bede musial wydac mniejwiecej tyle samo na prawnikow
    > to mi sie poprostu takie bieganie po sadach nie oplaca za bardzo :(
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Przy takiej kwocie zapomnij o prawniku. Z drugiej strony: czy prawnikowi jest
    sie w stanie biegac po sadach za taka kwote???

  • 8. Data: 2004-08-06 13:02:41
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zastepstwa procesowego będzie zbliżony do tej kwoty, przy wyroku
    > pomyślnym zapewne ją odzyskasz - ale jak druga strona dobrze zagra, to

    hehe jak sam z tym pojde to mozecie byc pewni ze na pl.soc.prawko Was
    zamecze ;)
    Poczekam, narazie sle do firmy pisemka moze oddadza po dobroci.

    Jak myslicie Federcja Konsumentow mogla by cos pomoc?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2004-08-06 14:42:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rafał M wrote:
    > Jak myslicie Federcja Konsumentow mogla by cos pomoc?

    a sprawa konsumencka?

    KG

  • 10. Data: 2004-08-06 20:52:58
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > a sprawa konsumencka?

    Mam zatarg z firma ktora miala byc posrednikiem przy zalatwianiu pracy za
    granica (nie w UE)
    Wyjazd nie wypalil (nie z mojej winy, ja wszytkich formalnosci dopelnilem),
    a firma chce zwrocic tylko czesc kosztow :( Mianowicie chca pobrac oplate
    organizacyjna :( Maja do tego prawo?

    Pozdrawiam
    Rafal