  • 1. Data: 2004-08-05 15:36:18
    Temat: stypendium socjalne
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    witam
    chcialabym sie zapytac o stypendium socjalne , moja sytuacja
    jest taka :
    jestem mezatka mam 4 miesiecze dziecko, mieszkam z
    mezem i z rodzicami lecz moj maz jest zameldowany gdzie indziej. czy
    stypendium sie nalezy ?? bo w gruncie zeczy to jestem na utrzymaniu
    meza.i ile powinien zarabiac moj maz zeby dostac to stypendium ??
    prosze o odowiedzi
    z gory dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-05 16:55:21
    Temat: Re: stypendium socjalne
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

> [...]
    > stypendium sie nalezy ?? bo w gruncie zeczy to jestem na utrzymaniu
    > meza.i ile powinien zarabiac moj maz zeby dostac to stypendium ??

    Miesieczny dochód netto na jedna osobe w gosp. domowym nie moze przekroczyc
    569zł netto na osobe... W tym przypadku jestes ty+maz+dziecko i + rodzice
    jesli mieszkacie razem.
    Oczywiscie w zalezności od uczelni i od ilosci zgloszen kwota stypendium
    jest roznie ustalana...

    --
    ..::SebOLO::.. mówi pa pa...

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."