  • 1. Data: 2002-01-20 16:53:12
    Temat: wku
    Od: "BJK" <m...@v...pl>

    witam,

    pisze w imieniu kolegi, ktory najprawdopodobniej zostanie wywalony z
    akademii ekonomicznej, w zwiazku z czym zastanawia sie co na to powie wku,
    czy sa gdzies w necie przepisy dotyczace takich sytuacji ? z gory wielkie
    dzieki za pomoc

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-20 17:20:02
    Temat: Re: wku
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

  • 3. Data: 2002-01-20 19:34:25
    Od: "Bartek Dominiak" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BJK" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | czy sa gdzies w necie przepisy dotyczace takich sytuacji ? z gory wielkie

    Witam i polecam:

    http://www.klon.org.pl/psp/html/zastepcza.html

    http://free.ngo.pl/aizosw/

    http://www.zniescpobor.most.org.pl/

    Pozdrawiam,

    Bartek
    Twoje Prawa Człowieka, czyli o prawach, które posiadasz
    tylko z jednego powodu - jesteś CZŁOWIEKIEM.
    http://www.prawaczlowieka.net