  • 1. Data: 2002-01-20 12:14:54
    Temat: aplikacja prokuratorska, radcowska
    Od: "MOLOK" <m...@m...com.pl>

    Witam serdecznie,

    poniewaz szykuje sie do egzaminow na aplikacje prokuratorska, ew. radcowska,
    mam do Was wielka prosbe o pomoc. Jesli ktos z was moze mi cokolwiek napisac
    na co zwrocic szczegolna uwage podczas nauki lub posiada jakies testy na
    ktoras z tych aplikacji bylabym niezmiernie wdzieczna za pomoc. Jesli ktos
    z was moze mi pomoc prosze o przeslanie wszelkich informacji na adres
    m...@o...pl

    za wszelka, nawet najdrobniejsza pomoc z gory dziekuje!
    Pozdrawiam

    Malgo

  • 2. Data: 2002-01-20 13:58:24
    Temat: Re: aplikacja prokuratorska, radcowska
    Od: "elwood blues" <e...@b...pl>

> [...]
    ktos
    > z was moze mi pomoc prosze o przeslanie wszelkich informacji na adres

    przede wszystkim poszukaj kogos w rodzinie kto wykonuje ktorys z tych
    zawodow ;)
    eb

  • 3. Data: 2002-01-20 15:34:45
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "MOLOK" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie,
    >
    > poniewaz szykuje sie do egzaminow na aplikacje prokuratorska, ew.
    radcowska,
    prawde mówiac troche mnie dziwi ,ze mozna interesowac sie zarówno zawodem
    radcy jak i prokuratora.
    Moze wypadało by skonkretyzować zainteresowania.
    Wyglada,ze nie bardzo interesuje cie konkretna dziedzina prawa, byle tylko
    gdzies sie załapać.
    Pozdrawiam
    Romek
    www.prawnik.net.pl