  • 1. Data: 2005-11-14 16:30:46
    Temat: witam
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    chcialem sie dowiedziec czy jesli MSWIA mi wyslalo pismo ze zaprzestaje
    wyplacania renty z powodu niedostarczenia im kwitku ze jestem studentem.
    Aktualnie mam przedluzona sesje letnia do 30 listopada bo nie mam
    zaliczonego przedmiotu, polibuda niechce mi wydac zaswiadczenia bo nie mam
    zaliczonego przedmiotu.
    Nie wiem gdzie w czym dziura?
    Cyz jak wysle zaswiadczenie to dostane wyrownanie za wrzesien czy juz
    przepada
    cholera mam powazne klopoty pomocy please

  • 2. Data: 2005-11-14 17:12:34
    Temat: Re: witam
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepada
    > cholera mam powazne klopoty pomocy please

    popros by wystawili Ci te zaswiadczenie a an nim zaznaczyli ze jestes poki
    co studentem do 30 listopada