  • 1. Data: 2005-11-14 14:29:56
    Temat: Jak dotrzec do poborcy skarbowego
    Od: "W.R." <i...@b...pl>

    Witam grupowiczow!

    Moj szef poprosil abym sie zorientowal i znalazl namiary na poborcow
    skarbowych, z ktorymi to nasza firma mialaby wspolpracowac. Dzwonilem do
    kancelarii US ale tam potraktowano mnie olewczo i generalnie dano mi do
    zrozumienia ze poborca skarbowy dla mnie jest nieosiagalny. Szukalem takze w
    necie informacji na temat poborcow skarbowych ale niestety nic konkretnego
    nie znalazlem. Czy ktos z was mialby rady, wskazowki jak moglbym do nich
    dotrzec i wlasciwie w jakich oni dzialach pracuja, jak mozna skontaktowac
    sie z nimi? THX

  • 2. Data: 2005-11-14 15:13:40
    Temat: Re: Jak dotrzec do poborcy skarbowego
    Od: "tatko" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W.R." <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotrzec i wlasciwie w jakich oni dzialach pracuja, jak mozna skontaktowac

    Poborca skarbowy pracuje tylko na rzecz Urzędu skarbowego i albo ty nie
    zrozumiałeś polecenia szefa, albo szef nie za bardzo wie czego chce.

  • 3. Data: 2005-11-14 15:39:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tatko" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > zrozumiałeś polecenia szefa, albo szef nie za bardzo wie czego chce.

    Chyba, ze owa współpraca ma polegać na wręczeniu korzyści majątkowych
    w zamian za zaniechanie windykacji :-) Bo inny zakres współpracy mi do
    głowy nie przychodzi.

    Może szef szuka windykacji albo komornika?