  • 21. Data: 2018-04-26 10:18:30
    Temat: Re: windykacja kurierska na 170zł (was: windykacja kurierska na 170z?)
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    news:536lurl0d94k$.4y6rpiufbfcc.dlg@40tude.net...

    > Szczere gratulacje. Pierwszą emalię wysłałem jakoś wiosną 1992, więc chylę
    > czoła przed weteranką, która łączyła się ze światem już w 1986.

    Chylisz czoła przed osobą która ma bujną wyobraźnię. W 1986 r ja miałam od kilku lat
    taki śmieszny komputerek ZX SPectrum, można było się nim pobawić, ale o internecie to
    nawet słychać nie było (ograniczenia i restrykcje w związku z wprowadzeniem stanu
    wojennego nie zniesione pomimo jego zakończenia).
    Za wiki:
    - 15 luty 1990 r COCOM znosi większość ograniczeń na technologię komputerową w
    Polsce.
    - 20 listopad 1990 r został wysłany do Polski pierwszy e-mail
    - 17 sierpień 1991 r wysłano pierwszego e-maila z Polski
    - kwiecień 1999 r TP SA uruchamia pierwszy ogólnodostępowy numer telefoniczny
    0-20-21-22
    Od tego dnia następuje w POLSCE rzeczywisty rozwój społecznego ogólnie dostępnego
    internetu. Jak grzyby po deszczu powstają portale oferujące darmowe konta e-mail i
    dostęp do stron www. Do tej pory za wszystko trzeba było płacić i to czasem
    horendalne ceny, co oznaczało że jest to zabawa dla bogatych hobbystów np. płacono za
    każdy bajt wysyłanego e-maila, ale też za każdy bajt odebranego e-maila.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-04-26 10:38:20
    Temat: Re: windykacja kurierska na 170zł
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 26 Apr 2018 10:18:30 +0200, Danusia napisał(a):

> [...]
    > - 17 sierpień 1991 r wysłano pierwszego e-maila z Polski
    > - kwiecień 1999 r TP SA uruchamia pierwszy ogólnodostępowy numer telefoniczny

    Widzę, że zupełnie nie doceniasz Animki. Nie zdziwię się, gdy ogłosi, że
    napisała pierwszego wirusa na długo przed zbudowaniem ENIAC-a.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 23. Data: 2018-04-27 20:10:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-26 o 10:38, Olin pisze:

    Polsce.

    > Widzę, że zupełnie nie doceniasz Animki. Nie zdziwię się, gdy ogłosi, że
    > napisała pierwszego wirusa na długo przed zbudowaniem ENIAC-a.

    Oj, pomyliło mi się o jakieś 10 lat. Wszystko musi być precyzyjnie podawane?
    A jakbym napisała, że od 100 lat, to co?
    Z internetu korzystam na pewno od 1994 roku. Z tepsy nie korzystałam.
    Miałam umowę z jedną z firm dostarczających internet oczywiście płatny
    ten abonament był, ale wtedy nie zastanawiałam się nad tym. Korzystałam
    oczywiście też z modemu.

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-04-27 21:27:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-04-26 o 10:18, Danusia pisze:

> [...]
    > się nim pobawić, ale o internecie to nawet słychać nie było
    > (ograniczenia i restrykcje w związku z wprowadzeniem stanu wojennego

    A co ja mam powiedzieć, jak pierwszego maila wysłałem w 1985, a
    pierwszego siedząc w Polsce - w 1987?

    MJ

  • 25. Data: 2018-04-27 22:31:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-27 o 21:27, Michal Jankowski pisze:

    > A co ja mam powiedzieć, jak pierwszego maila wysłałem w 1985, a
    > pierwszego siedząc w Polsce - w 1987?

    Szczegółów już nie pamiętam, ale wysyłało się "listy" (jeszcze chyba nie
    było określenia "mail") za pomocą BBS-ów. Ewentualnie dziwnym
    wynalazkiem Compuserv czy coś w tym rodzaju.

    Miałem wtedy nowość, jaką była A500. Wcześniej korzystałem z własnego
    Timexa i obcych AT i XT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam